حالت تاریک گوگل مپس در نسخه ios

گوگل مپس - Google Maps به تازگی حالت تاریک را در iOS فعال کرده است. برای یادگیری نحوه فعال کردن این ویژگی با های فن تک همراه شوید.

در ماه آگوست، گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن iOS Maps خود را به زودی به حالت تاریک تبدیل می کند. اگرچه این ویژگی به طور کامل در ابتدای سپتامبر راه اندازی شد، اما به اندازه ی کافی بی سر و صدا وارد شد که تا زمانی که شروع به دریافت اعلان های درون برنامه ای نکرده بودیم، متوجه این موضوع نشدیم(از قول مترجم)
اگر شما نیز مانند های فن تک جزو آن دسته بودید که در جریان این موضوع قرار نگرفته و شاید اتفاقی با حالت تاریک مپس iOS روبرو شدید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه فعال کردن این ویژگی آشنا شوید.
چگونه حالت تاریک در نسخه iOS گوگل مپس را فعال کنیم؟
از رابط اصلی Google Maps در iOS، روی عکس نمایه خود در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. "تنظیمات" را از منو انتخاب کنید، سپس "حالت تاریک" را از بخش استفاده از نقشه ها انتخاب کنید. در اینجا شما سه گزینه دارید: روشن، خاموش، و «همانند تنظیمات دستگاه» (این گزینه به طور خودکار حالت تاریک را بسته به آنچه در سطح سیستم عامل فعال کرده‌اید، روشن یا خاموش می‌کند).

map4a

در صورتی که از اندروید استفاده می کنید، در اوایل سال ویژگی مشابهی راه اندازی شد، هرچندکه مسیر فعال کردن آن کمی با iOS متفاوت است. در اندروید باید روی عکس نمایه خود، سپس «تنظیمات» ضربه بزنید و سپس «Theme» را انتخاب کنید و از سه گزینه مشابه iOS که برای شما نمایش داده میشود، انتخاب کنید.

اگر از ما بپرسید، بهترین انتخاب در هر دو مورد این است که Google Maps از تنظیمات مشابه دستگاه شما استفاده کند تا همه برنامه‌های شما به خوبی با یکدیگر مطابقت داشته باشند. اما اجازه ندهید که به شما بگوییم چه باید بکنید. به قول مترجم به دنبال دلت برو!

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ