مشخصات دقیق پاور بانک Shargeek Storm2 وStorm 2 Slim

پاوربانک های Shargeek Storm2 وStorm 2 Slim طراحی متفاوتی نسبت به سایر پاوربانک های رایج در بازار دارد.

قوی ترین پاوربانک

بیشتر پاوربانک های موجود در بازار طراحی مشابهی دارند. همه آن ها دارای یک صفحه ضخیم با چند پورت و چراغ باتری هستند. اما به نقل از gizmochina، پاوربانک های Shargeek Storm2 وStorm 2 Slim متفاوت تر از سایر پاوربانک هاست. این پاوربانک نه تنها از طراحی زیبا و شفافی برخوردار هستند بلکه، پورت های بیشتری هم دارند و قادرند تا 130 وات شارژ شوند. برای آشنایی بیشتر با این پاوربانک جدید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.


بسته بندی پاور بانک

بسته بندی پاوربانک هایShargeek Storm2 وStorm 2 Slim شامل موارد زیر است:
– پاور بانک

  • کابل شارژ USB-C به USB-C به طول1.2 متر
  • کیسه برای حمل و نقل آسان
  • دفترچه راهنمای کاربر


طراحی و ساختار:

پاوربانک- بسته بندییکی از ویژگی‌های برجسته USP هایShargeek Storm2 وStorm 2 Slim این است که بدنه شفاف تری دارند. پاوربانک‌های موجود در بازار از لحاظ ساختار و بدنه خیلی شبیه به هم هستند. همگی آن‌ها یک صفحه و نشانگر شارژ دارند که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد. وزن پاور بانک مدلStorm2 معادل 595 گرم است، اما وزن پاوربانک مدل Storm2 حدود 450 گرم می باشد.


پوشش شفاف Shargeek Storm از پلی کربنات سخت ساخته شده است. قسمت بالایStorm2 دارای یک صفحه نمایش رنگی (نه صفحه لمسی)، یک دکمه فیزیکی، نام برند دستگاه می باشد. در قسمت داخل محفظه مدارها از تعدادی خازن، آی سی ها، کانکتورها و موارد دیگر وجود دارند. قسمت باقیمانده این جعبه سلول‌های باتری لیتیومی سامسونگ (UL9504A شناخته شده) را در خود جای داده است. بنابراین، هر دو محصول را می توان با خیال راحت در خطوط هوایی استفاده کرد یعنی می توان آن ها را در چمدان دستی خود به داخل هواپیما برد.


مشخصات سخت افزاری

مشخصات پاور بانکپاوربانکStorm2 دارای صفحه نمایش 1.14 اینچی IPS است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید صفحه نمایش آن کاملا شفاف است به طوری که می توانید رنگ های مختلفی مدار داخل آن را ببینید. حروف V، A، W و C به ترتیب ولتاژ، جریان، توان و دما بر روی صفحه نمایش می دهند.
خط بالای صفحه، وضعیت پورت را نشان می دهد. بخش پایینی وضعیت ورودی و خروجی را نشان می دهد. علامت شارژ باتری پاوربانک در گوشه سمت راست بالای پاور قرار دارد. در قسمت پایین می توانید دمای بسته باتری، دمای برد مدار و زمان کار را مشاهده کنید. این مشخصات در سطح اول رابط کاربری گرافیکی گنجانده شده اند.

اگر دکمه فیزیکی روی پاور را چند لحظه نگه دارید، می توانید به سطح دوم رابط کاربری گرافیکی دسترسی داشته باشید. در این بخش کاربران می توانند پارامترهای خروجی DC را پیکربندی کنند، اطلاعات دقیق در مورد باتری را مشاهده کنند، واحد دما را تغییر دهند، زمان سیستم را ریست کنند، تنظیمات نمایشگر را پیکربندی کنند، خاموش کنند و یا به بخش اول رابط کاربری بازگردند.

رابط کاربری گرافیکی از طریق سیستم عامل مدیریت انرژی (EMOS) این شرکت نیز در دسترس است. صفحه نمایش و تنظیمات Storm2 Slim مشابه مدل Slim می باشد.

بسیاری از پاوربانک ها ادعا می کنند که بالاترین سرعت شارژ را در اختیار شما قرار می دهند. با این حال، زمانی که یک تستر جریان ولتاژ را بین پاوربانک و دستگاه متصل کنید، سرعت شارژ واقعی را می توانید مشاهده کنید. با سرعت شارژ نشان داده شده در نمایشگرهایStorm2 وStorm2 Slim ، می توان به راحتی بررسی کرد که آیا دستگاه‌های آن‌ها با حداکثر توان شارژ می شوند یا خیر! پاورStorm2 دارای باتری 25600 میلی آمپر ساعتی است اما، مدلStorm2 Slim از یک باتری 20000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.


پورت ها و توزیع برق

پورت های پاوربانکدر مورد تعداد پورت ها، مدل Storm2 دارای دو پورت USB-C، یک پورت USB-A و یک پورت DC است. مدلStorm2 Slim برای استفاده در سفرها مناسب تر به نظر می رسد زیرا بدنه آن باریک‌تر است و به طور کل دو پورت دارد: USB-C و USB-A. هر دو پاوربانک حدود 90 دقیقه طول می کشد تا به صورت کامل شارژ شود. پورت USB-C (C1 در Storm 2) سریع ترین سرعت شارژ را ارائه می دهد. برای شارژ لوازم جانبی، پورت USB-A بسیار مناسب تر خواهد بود.

استانداردهای ایمنی

 طبق گفته شرکت Shargeek، پاورهای مدلStorm2 و Storm2 Slim هر دو به سیستم های ایمنی داخلی مجهز هستند. سیستم ایمنی از دستگاه در برابر ولتاژ بالا ورودی و خروجی، اتصال کوتاه، و نوسانات دمایی محافظت می کند. باتری های موجود در Storm2 وStorm2 Slim دارای استاندارد UL-95404Aهستند. شرکت سازنده ادعا می کند که این دستگاه‌ها به شاسی پلی کربنات نسوز نیز مجهزند.

نتیجه

بسیاری از کاربران ممکن است از دکمه فیزیکی Storm2 وStorm2 Slim استفاده نکنند چون، برای پیمایش برخی از عملکردها باید چند بار به آن ضربه بزنند. با این وجود، پاورهای Storm2 وStorm2 Slim در موقع سفر راحت تر حمل می شوند. مزیت دیگری که دارد وجود نمایشگری است که در آن قرار دارد. شما با استفاده از این نمایشگر می توانید بررسی کنید که آیا دستگاه‌ها با بالاترین سرعت شارژ می شوند یا خیر!

قیمت پاوربانک های Storm2 وStorm2 Slim به ترتیب 199 و 229 دلار است. اگر به دنبال یک پاور بانک جذاب با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع هستیدStorm2 وStorm2 Slim بهترین گزینه برای شما خواهد بود. علاوه بر این، شرکت سازنده امکانات دیگری را نیز همراه با خرید پاورها به مشتریان ارائه می دهد مانند کد کوپن 30 دلاری 10 GEEK، 30 روز ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی مادام العمر.


چاپ