بهترین آداپتورهای هدفون USB-C برای سال 2022

دستگاه های تلفن همراه امروزی در نسخه های جدیدی که به بازار عرضه می شود از لحاظ تعداد لوازم جانبی کوچک و کوچک تر می شود. به طوری که در نسخه های جدید غول های تولید کنندگان تلفن های هوشمند نظیر اپل و سامسونگ برای گوشی های رده بالای خود هندزفری، شارژر و آداپتورهای USB را حذف نمودند، بنابراین شما مجبورید آنها را به طور مجزا خریداری نمایید. یکی از این لوازم جانبی آداپتورهای هدفون از نوع USB-C می باشد. ما در اینجا قصد داریم فناوری های به کار رفته در هریک از نمونه های موجود در بازار را با تمام ویژگی های آن به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. بنابراین تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.


حتی اگر از لوازم جانبی های بی سیم مانند هدست استفاده می کنید بازهم برای شارژ آن‌ها نیاز به آداپتورهای USB دارید. اگر آداپتور هدفون USB نوع C را به کار می برید، می‌توانید از درگاه USB نوع C دستگاه خود با هدفون مورد علاقه خود استفاده کنید. فقط کافی است آن را به درگاه شارژ وصل کنید و سپس هدفون خود را به جک 3.5 میلی متری صدا در طرف دیگر آداپتور وصل کنید. در زیر مجموعه ای از بهترین آداپتورهای USB-C را جمع آوری نمودیم که شامل:


Xumee 2-in-1 USB C to Aux Audio Jack

xumee

به کمکXumee   می توانید با یک تیر دو نشان بزنید: آداپتور هدست دو در یک USB C به هدفون که دارای تراشه بسیار مرغوب DAC بوده که برای گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از گوشی کاربرد دارد. آداپتور شارژ و صدا اسپلیتر از شارژ PD تا 60 وات پشتیبانی می‌کند، اگرچه شرکت شارژر دیواری را برای شارژ سریع توصیه می‌کند و هشدار داده که احتمال دارد دستگاه از شارژ QC در برخی دستگاه‌ها پشتیبانی نکند. پورت 3.5 میلی متری با تمام پروتکل های اصلی موبایل و بی سیم سازگار است.

CableCreation USB-C Adapter

cablecreation
مهم ترین عیب آداپتورهای هدفون USB-C این است که نمی توانید همزمان هم آهنگ گوش دهیدیو و هم گوشی خود را شارژ کنید. به همین دلیل هیچ چیزی بدتر از تمام شدن شارژ در وسط آهنگ مورد علاقه شما نیست. با این آداپتور CableCreation، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری در یک طرف و یک درگاه USB-C در طرف دیگر دریافت می‌کنید، پس می‌توانید هنگام گوش دادن یا در حال مکالمه با تلفن خودتان، دستگاه را هم شارژ کنید. این آداپتور از ورودی حداکثر 60 وات پشتیبانی می کند و با طیف وسیعی از دستگاه ها سازگار است. اندازه جمع و جور آن باعث می شود که به راحتی در جیب یا کیف شما قرار می گیرد و در زمان سفر هم دیگه نگران فضایی که اشغال می کند نخواهید بود. لازم هست یاد آوری کنیم که با Samsung Galaxy S8، Note 9 یا iPad Pro نمی‌توانید با استفاده از این دستگاه تماس تلفنی برقرار کنید.

Anker USB-C Hub

anker 6 in 1 usb c hub 720x720


این آداپتور در واقع یک هاب USB است و برای iPad Pro گزینه مناسبی می تواند باشد. با استفاده از این هاب 6 در 1، نه تنها جک هدفون 3.5 میلی‌متری دریافت می‌کنید، بلکه علاوه بر آن از یک پورت USB-C و پورت USB-A، یک کارت‌خوان SD/MicroSD و یک پورت HDMI بهره می برید، که به شما امکان می‌دهد iPad خودتان را به تلویزیون یا صفحه نمایش و پخش جریانی تا 4K با وضوح 60 هرتز متصل کنید. اگر از iPad خودتان به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ یا برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم استفاده می کنید، خرید یک USB-C Hub برای شما ضروری است. حداکثر توان ورودی 60 وات را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید iPad Pro خود را با سرعت بالا همزمان با درگاه های دیگر هاب که به دستگاه های دیگر متصل می باشد، شارژ کنید.

آداپتور شارژ 3.5 میلی متری Belkin Rockstar Audio + USB-C

belkin usb c adapter 01 720x720
آداپتور صوتی Belkin USB-C که به طور خاص برای دستگاه های USB-C فاقد پورت های صوتی 3.5 میلی متری ساخته شده است، به شما امکان می دهد در حین شارژ دستگاه خود از طریق یک پورت USB-C به موسیقی و سایر صداها گوش کنید. این آداپتور دارای شارژر USB-C و یک درگاه کمکی 3.5 میلی متری برای موسیقی، فیلم، تماس تلفنی و غیره است. پورت USB-C با شارژ سریع 2.0 و USB-PD سازگار است و در صورت اتصال به شارژرهای سازگار، شارژ سریع و ایمن را ارائه می دهد. با مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ این واحد، می توانید صدایی با وضوح بالا، بدون استاتیک و بدون بازخورد در همه جا داشته باشید.

آداپتور USB-C اپل به جک هدفون 3.5 میلی متری

9845576f0b5cc4585ecd8f222784ea16ad945aff


اپل با آداپتور USB-C 3.5 میلی‌متری خود به شما کمک می کند تا بتوانید به برنامه‌ها، فیلم‌ها و موسیقی مورد علاقه خود در مدل‌های جدید آی‌پد USB-C گوش دهید. از این آداپتور می توانید برای آی‌پد پرو 12.9 اینچی (نسل پنجم)، آی‌پد پرو 11 اینچی (نسل سوم) استفاده کنید. علاوه بر آن، آداپتور USB-C به جک هدفون 3.5 میلی‌متری به شما امکان می‌دهد لوازم جانبی را که از دوشاخه صوتی 3.5 میلی‌متری استاندارد استفاده می‌کنند مانند هدفون یا بلندگو بتوانید به دستگاه‌های USB-C خود متصل کنید.

آداپتور هدفون DAC USB-C

usb c dac 720x480


این آداپتور DAC با کیفیت بسیار مرغوب به شما امکان می دهد از صدایی با کیفیت بالا در گوشی هوشمند خود با تراشه داخلی DAC با وضوح بالا لذت ببرید که با اتلاف انرژی بسیار کم و کنترل توان پویا چند حالته پخش می شود. آداپتور خروجی با کم صدای با وضوح بالا و کاهش نویز تا 32 بیت/384 کیلوهرتز بدون اتلاف انرژی شما را قادر می سازد تا کیفیت صدای اصلی تلفن همراه خود را افزایش دهید. علاوه بر آن، می‌تواند هدفون‌های استریو تا 35 میلی‌وات/32 اهم را درایو کند تا طیف وسیعی از صداها را در خود جای دهد. طراحی باریک آن به شما امکان می دهد در هر زمان به هدفون و تلفن های هوشمند متصل شوید و تشخیص خودکار هدفون را از طریق استاندارد OMTP/CTIA تضمین می کند. آداپتور هدفون USB C DAC از اکثر دستگاه‌های Android 5.1 یا بالاتر با USB-C استاندارد پشتیبانی می‌کند، مانند iPad Pro 2018، Google Pixel 2، 2 XL، 3، 3 XL، 4، 4 XL، Moto Z، Z2، OnePlus 8. پرو، هواوی میت 30 پرو، پی 20، میت 20، و سری گلکسی اس 20 سامسونگ، نوت 10، نوت 10 پلاس و زد فلیپ و بسیاری دیگر.

آداپتور جک هدفون Jsaux USB Type C به 3.5mm

jsaux usb 720x479


Jsaux با اکثر گوشی‌های Type C مانند Pixel 4، 3، 2، XL، سری Samsung Galaxy S21، S20، S20 Ultra، S10، S9، S8 Plus، Note 20، Note 10، iPad Pro، Huawei Mate 30، 10 Pro و بسیاری از دستگاه های دیگر سازگار است که البته این ویژگی آن به دلیل وجود آداپتور Type C 3.5 میلی متری می باشد. آداپتور جمع و جور و رنگ روشن از کنترل سیمی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد که هم با هدفون به موسیقی گوش دهید و علاوه بر آن به تماس های تلفنی نیز پاسخ دهید. با 24bit/96Khz سازگار است و صدایی با کیفیت بالا را به شما می دهد.

آداپتور هدفون USB نوع C به 3.5 میلی متر

google usb type c 720x720


آداپتور هدفون 3.5 میلی‌متری USB Type C Google یک آداپتور ساده، جمع‌وجور است که به شما این امکان را می‌دهد به همان روشی که با جک هدفون کار می کردید، از هدفون‌های 3.5 میلی‌متری مورد علاقه خود نیز استفاده کنید. این دستگاه کوچک دارای وزن بسیار سبکی است که می توان به راحتی درکیف یا کوله پشتی قرار داد، بنابراین می توانید آن را به هر کجا که می روید ببرید. از ویژگی های دیگر آن نداشتن پورت‌های اضافی برای شارژ یا اسلات کارت MicroSD است، اما در مقابل آن دارای بدنه محکم و قابل اعتمادی است که می‌توان آن را در جیب، کیف پول یا هر جای کوچکی قرار داد. اگر به دنبال راهی برای استفاده از هدفون مجهز به 3.5 میلی‌متر با گوشی جدیدتان هستید، گزینه مناسبی است، اما اگر به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید، به گزینه های دیگر مراجعه کنید.

آداپتور جک هدفون ESR 2-in-1 USB-C

esr 2 in 1 720x720
ESR 2-in-1 پورت USB-C شما را به یک درگاه USB-C سازگار با PD و یک جک صوتی 3.5 میلی متری تقسیم می کند، بنابراین می توانید علاوه بر این که دستگاه خود را سریع شارژ می کنید، همزمان به موسیقی نیز گوش دهید یا فیلم تماشا کنید. این پروتکل Power Delivery مشخصات 2.0 و QC 2.0 شارژ سریع تا 30 وات را پشتیبانی می کند. دارای دو چیپست انتقال صداست که صدای پایدار و با کیفیت را تضمین کرده و باعث سازگاری آن با اکثر دستگاه های USB-C و 3.5 میلی متری می شود. دستگاه هایی که پشتیبانی می کند عبارتند از Google Pixel 4، 4a 4 XL، 3، 3 XL، Samsung Galaxy S21، S21 Plus، S21 Ultra، سری S20، S10، S10 Plus، S10e، S9، S8، Note 20، Note 10، Note 10 Plus. ، iPad Pro 2021/202، MacBook Pro و موارد دیگر. هنگامی که از ESR 2-in-1 استفاده می کنید، باید همه چیز را به ترتیب خاصی وصل کنید تا همه به درستی کار کنند. ابتدا هدفون و شارژر خود را به آداپتور وصل کنید و سپس آداپتور را به دستگاه خود وصل کنید.

آداپتور صوتی Ailun USB C به 3.5 میلی متر

ailun11 720x720


اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا هستید، باید آداپتور Ailun را امتحان کنید. از ویژگی های آن دارای چیپست با وضوح بالا مبدل صوتی دیجیتال (DAC)، نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز/24 بیت به منظور تبدیل سیگنال های صوتی دیجیتال به آنالوگ همراه با حفظ کیفیت صدای اصلی هدفون ارائه می دهد. علاوه بر ارائه کیفیت صدای اصلی، از ویژگی ضد تداخل برای جلوگیری از نویز اطراف هم استفاده می کند. این دستگاه با طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ گلکسی S21، S20، S20 Plus، S20 Ultra، S10، S10 Plus، Note 20، Note 10، Note 10 Plus، Google Pixel 4، 4 XL، Pixel 3، Pixel 2، Motorola Moto Z، Z Droid، Z Force، Z Play، HTC U11، Nexus 5X، Nexus 6P، OnePlus 8، 7، 7 Pro، 6T، iPad Pro 2018 و سایر دستگاه‌های Type-C سازگار است. علاوه بر آن می‌توانید با این آداپتور از اکثر تلفن‌های هوشمند USB هم به موسیقی گوش دهید و هم تماس برقرار کنید. اگرچه برخی از مارک‌ها مانند Samsung Galaxy S8/S9/N8 اجازه تماس تلفنی را به شما نمی‌دهند.

آداپتورهای هدفون USB-C چیست و چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید؟


اگر تلفن، تبلت یا مک بوک شما جک 3.5 میلی متری کابل اتصال به هدفون شما را ندارد، می توانید روی هدفون های بی سیم سرمایه گذاری کنید یا حتی یک جفت هدفون USB-C بخرید. با این حال، خرید یک آداپتور هدفون USB-C که به شما امکان می دهد با هدفون سیمی معمولی خود به آهنگ ها گوش دهید، تماس بگیرید و موارد دیگر را به طور کلی ارزان تر خواهد بود.

هنگام انتخاب آداپتور هدفون USB-C چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟


مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا تلفن یا تبلت شما دارای پورت USB-C است یا خیر. اگر دستگاه شما جک هدفون 3.5 میلی‌متری نداشته باشد، فقط به آداپتور هدفون USB-C نیاز خواهید داشت و می بینید که بسیاری از دستگاه‌های قدیمی هنوز هم دارند. شما علاوه بر آن باید ببینید که چقدر می خواهید هزینه کنید؟ درست است که آداپتورهایی که قابل اعتمادتر هستند و کیفیت صدای بهتری ارائه می‌دهند (دارای تراشه‌های DAC، حذف نویز و غیره) که به شما امکان شارژ کردن تلفنتان را می‌دهند، هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت، اما اگر حالا فقط یک آداپتور دارید، گزینه های ارزان تر را باید انتخاب کنید.

مهمترین ویژگی های آداپتورهای هدفون USB-C چیست؟

بعضی از آداپتورهای هدفون USB-C را می توان هم برای تماس و هم جهت گوش دادن به موسیقی استفاده کرد، در حالی که بعضی دیگر از تماس پشتیبانی نمی کنند. علاوه بر آن آداپتورهای زیادی پیدا خواهید کرد که در حین گوش دادن، امکان شارژ (یا شارژ سریع) را نیز دارند. برخی از آداپتورها دارای یک پورت کابل لایتنینگ هستند، در حالی که برخی دیگر مانند هاب دارای چندین پورت هستند. اگر نگران کیفیت صدا هستید، به دنبال آداپتورهایی با تراشه‌های مبدل صوتی دیجیتال پیشرفته (DAC) باشید. اینها از کیفیت صدای با وضوح بالا پشتیبانی می کنند، بنابراین همه چیز شبیه به این است که هدفون خود را مستقیماً به دستگاه خود وصل کرده اید. سایر ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از کاهش نویز برای افزایش کیفیت صدا، اتصالات با روکش طلا برای اتصال بهتر و کابل های بافته شده که دوام بیشتری نسبت به کابل های معمولی دارند.


چاپ