مک مینی و نمایشگر جدید در سال 2022، مک پرو و آی مک پرو در سال 2023

تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی می کند که سری مک های دسکتاپ اپل برای سال 2022 فقط از یک مک مینی به روز شده همراه با نمایشگر جدید تشکیل شده باشد و به جای آن، Mac Pro و iMac Pro شایعه شده در سال 2023 معرفی شوند.

برای اطلاعات بیشتر با های فن تک همراه باشید.
با گمانه‌زنی‌هایی در مورد آنچه اپل می‌تواند در طول این ارائه فاش کند. اگر مینگ-چی کو، تحلیلگر TF Securities درست گفته باشد، احتمالاً شامل هیچ مک با کارایی بالا نخواهد شد.

47310 92247 46659 91114 new Mac mini xl xl

تحلیلگر Kuo "پیش‌بینی‌هایی برای محصولات دسکتاپ جدید اپل" ارائه کرد. از پیش‌بینی‌های دو خطی، سخت‌افزار 2022 متشکل از «مک مینی قدرتمندتر و نمایشگر خارجی مقرون به صرفه‌تر» است.
انتظار می‌رود که مک مینی جدید دارای طراحی اصلاح‌شده باشد، از جمله سطح بالایی پلی کربنات، محفظه نازک‌تر و ارتقاء داخلی اجباری. نامزدها شامل استفاده از خط تراشه های M1 Pro یا M1 Max و همچنین معرفی نسل M2 اپل سیلیکون می باشند.
شایعات ادعا می کنند که اپل در حال کار بر روی نمایشگرهای متعدد، از جمله یک نسخه با وضوح 7K و یک جایگزین ارزان تر برای Pro Display XDR است. به نظر می رسد Kuo نشان می دهد که نمایشگر دومی خواهد بود که در سال 2022 عرضه می شود و اشاره می کند که "27 اینچی بدون مینی LED" خواهد بود.
در حالی که انتظار کلی وجود دارد که مک مینی در طول این رویداد ظاهر شود، توییت Kuo تضمین نمی کند که چنین خواهد بود. Kuo سال 2022 را اعلام می کند، اما نه زمانی که در یک سال پرتاب انجام می شود.
در مورد سایر مک‌های رومیزی، Kuo فکر می‌کند قبل از ظاهر شدن آن‌ها باید کمی صبر کرد. کو فکر می کند که مک پرو و آی مک پرو در سال 2023 ظاهر می شوند نه در سال 2022.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ