پورت‌ها و کنترل‌های پخش فیزیکی برای آی پد

آرایه وسیعی از هاب USB-C را برای Mac و iPad تولید شده است، اما Hyper Media USB-C Hub از اولین هاب‌هایی ست که دارای کنترل‌های رسانه فیزیکی داخلی در کنار تعداد زیادی پورت می باشد.

این دستگاه آلومینیومی کهHyper Media USB-C Hub می‌نامند. شباهت بسیاری به هاب های iPad موجود دارد و در کنار iPad mini، iPad Air یا iPad Pro از طریق USB-C متصل می‌شود.

47135 91829 Hyper USB C Media Hub In Hand xl

شش پورت بر روی هاب USB-C Media تعبیه شده است. پورت ها عبارتند از:
1 پورت HDMI 4K 60 هرتز
1 عدد پورت USB-C 5 گیگابیت بر ثانیه 60 وات برق تحویل
1 عدد کارت خوان MicroSD
1x کارت خوان SD
1 x پورت USB-A 5Gbps
جک 1 x 3.5 میلی متری صدا
این مجموعه ای کامل از پورت ها است و می تواند اکثر وظایفی را که کاربران انتظار دارند را انجام دهند. در این میان مشکل اصلی را میتوان فقدان USB-C اضافی دانست، زیرا USB-C موجود در این محصول را نمی‌توان برای اتصال لوازم جانبی در صورت استفاده برای شارژ استفاده کرد.
نکته قابل توجه این است که اگر از صفحه کلید جادویی استفاده می کنید، یک پورت شارژ USB-C اختصاصی را فراهم می کند و درگاه USB 5 گیگابیت بر ثانیه را برای اهداف داده در دسترس می گذارد.
HDMI برای کار با نمایشگر خارجی مفید است و کارت خوان ها برای برداشتن اطلاعات از دوربین انتخابی بسیارعالی هستند.
موردی که این پورت را از سایر هاب هایی که پورت های مشابه ارائه می دهند متمایز می کند، مجموعه ای از کنترل های رسانه است. یک دکمه ترکیبی پخش/مکث، یک دکمه پرش، و یک دکمه برگشت در جلوی هاب تعبیه شده است. با این هاب می‌توانید موسیقی، فیلم یا پادکست خود را با استفاده از کنترل‌ها بدون ایجاد وقفه در جریان کاری خود مدیریت کنید. فشردن یک دکمه فیزیکی که به خوبی قرار داده شده است، غیرقابل انکار آسان‌تر و سریع‌تر از تلاش برای دسترسی به مرکز کنترل یا سطح کنترل‌های روی صفحه است. دکمه ها بزرگ هستند و به راحتی فشار داده می شوند و یک کلیک محکم پشت آنها وجود دارد. در حالی که دکمه ها همیشه ضروری نبودند، اما اغلب مفید بودند.

47135 91834 Hyper USB C Media Hub on Mac xl

اگر آهنگی برای ما انتخاب شد، که می‌خواستیم از آن بگذریم، معمولاً از مرکز کنترل به پایین می‌کشیم، روی بعدی ضربه می‌زنیم و سپس آن را با انگشت به سمت پایین می‌کشیم. سه اقدام متمایز در مقابل فشار یک دکمه خسته کننده به نظر می رسید.
اتصال آسان
در iPad، هاب مستقیماً به کناره رایانه لوحی متصل می شود. دارای یک گیره یکپارچه است که آن را ایمن نگه می دارد. گاهی اوقاتمانند زمانی که رایانه لوحی در یک جعبه قرار دارد ممکن است گیره کافی نباشد زیرا در قسمت عمده اضافه نمی شود. برای این کار، هایپر یک کابل مینی جداگانه را برای جایگزینی گیره بسته بندی می کند. گیره آزاد می‌شود و کابل جامپر در جای خود می‌لغزد، تنها بادی بدانید جهت خاصی دارد، بنابراین باید
هنگام قرار دادن آن‌ها مراقب باشید.

47135 91830 Hyper USB C Media Hub on iPad Pro xl

برای کمک به جهت دهی گیره ها، باید به دو گودی با اندازه های مختلف که در بدنه آلومینیومی فرو رفته اند، دقت کنید. اما از آنجایی که نسخه دارای کنترل به اندازه نسخه بدون کنترل را اجرا می کند، می توان این را یک ارتقاء رایگان دانست. چراکه به راحتی بیشتر کنترل‌های رسانه، از تمام مزایای هاب برخوردار می‌شوید.
هاب قابل اعتماد است، به خوبی کار می کند و بین Mac و iPad شما قابل تعویض است. این یک گزینه کاملا قابل حمل است که برای کسانی که رسانه های زیادی مصرف می کنند مناسب است.
حتی با وجود این که این قابلیت توسعه یافته را دارد، همان قیمت هاب استاندارد 6 در 1 USB-C Hyper را دارد. بنابراین کسانی که این کنترل های فیزیکی را می خواهند می توانند بدون پول نقد اضافی آن را دریافت کنند. قیمت Hyper Media USB-C Hub تنها 99 دلار می باشد. به نظر مترجم با امکاناتی چون ، به راحتی بدون کابل به iPad متصل می شود ، شش پورت اضافه شده برای کارهای رایج دارد، مینی کابل قابل تعویض به آن اجازه می دهد تا با کیس یا مک کار کند. همچنین ساخت تمام فلزی زیبا و دکمه های رسانه فیزیکی کنترل پخش آسان این قیمت به صرفه خواهد بود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ