شتاب سخت افزاری Spotify چیست و چگونه آن را فعال می کنید؟

برای بهینه سازی عملکرد برنامه می توانید شتاب سخت افزاری را در Spotify فعال کنید. در این مقاله به نحوه عملکرد شتاب سخت‌افزاری اسپاتیفای میپردازیم.


آیا تا به حال به هیولای رایانه خود نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که آیا می تواند تجربه بیشتر برای تجربه گوش دادن به موسیقی به شما ارائه دهد ؟ با ویژگی شتاب سخت‌افزاری اسپاتیفای (Spotify Hardware Acceleration) این امکان برای شما فراهم میشود، چراکه با ویژگی شتاب سخت‌افزاری، می‌توانید از دستگاه خود نهایت استفاده را ببرید و آهنگ‌هایی را که قبلاً هرگز با کیفیت نداشته‌اید را بشنوید.
بنابراین،با های فن تک همراه شوید تا با چگونگی شتاب سخت افزاری در Spotify و چگونه کار کرد آن آشنا شوید؟


شتاب سخت افزاری Spotify چیست؟
شتاب سخت‌افزاری با بارگذاری وظایف به سخت‌افزار در سیستم شما، به جای نرم‌افزار صرفا Spotify، به شما کمک می‌کند تا کار را از نظر کارایی یا کیفیت تسریع کنید. شتاب سخت‌افزاری در Spotify به بهینه‌سازی عملکرد برنامه در نرم‌افزار کمک می‌کند و منجر به تجربه کلی شنیدن موسیقی با کیفیت بهتر می‌شود.
البته شتاب سخت افزاری Spotify فقط روی دسکتاپ Spotify برای Windows و macOS کار می کند. با این حال، ما امیدواریم که با پیشرفت فناوری تلفن همراه، گزینه استفاده از شتاب سخت افزاری همراه با آن نیز تغییر کند.
متأسفانه، فقط به این دلیل که دستگاه شما می تواند از شتاب سخت افزاری استفاده کند، به این معنی نیست که باید از آن استفاده کنید. کاربران Spotify با رایانه‌های قدیمی‌تر مشکلاتی را در مورد شتاب سخت‌افزار Spotify مانند پرش از آهنگ‌ها، آهنگ‌های غیرقابل پخش و موارد دیگر گزارش کرده‌اند.


نحوه فعال و غیرفعال کردن شتاب سخت افزاری Spotify
اگر مطمئن هستید که رایانه شما می تواند گرما را تحمل کند یا به سادگی می خواهید ان را آزمایش کنید، در اینجا نحوه فعال یا غیرفعال کردن شتاب سخت افزاری Spotify آورده شده است.
نحوه فعال سازی Spotify Hardware Acceleration برای ویندوز
برای فعال یا غیرفعال کردن شتاب سخت افزاری Spotify:
Spotify را باز کنید و روی تنظیمات کلیک کنید.
به پایین بروید و روی Show Advanced Settings کلیک کنید.
در بخش Compatibility، فعال کردن شتاب سخت‌افزاری را تغییر دهید.

Spotify Hardware Acceleration 1

نحوه فعال کردن Spotify Hardware Acceleration برای macOS
برای کاربران Spotify macOS، می‌توانید ویژگی شتاب سخت‌افزاری را با کلیک‌های کمتر روشن یا خاموش کنید. هنگامی که برنامه Spotify در حال اجرا است، روی Spotify در نوار منو کلیک کنید و شتاب سخت افزار را تغییر دهید.

Spotify Hardware Acceleration Mac

از سخت افزار خود نهایت استفاده را ببرید
اگرچه شتاب این سخت افزار برای همه مناسب نیست، ولی می‌تواند بیشترین تفاوت را برای رایانه‌هایی که می‌توانند از عهده تلاش‌های اضافی(قدرت زیاد دارند)، ایجاد کند. با دستگاه مناسب، شتاب سخت افزاری ابزاری عالی برای بهینه سازی تجربه شنیداری شماست.
شتاب سخت‌افزاری به Spotify کمک می‌کند تا تنها با جابه‌جایی یک دکمه، امکانات دستگاه شما را به حداکثر برساند. با این حال، اگر دستگاه شما قدیمی ست ، نگران نباشید. چراکه راه‌های زیادی برای بهتر کردن صدای Spotify برای شما وجود دارد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ