طرح مفهومی لینکلن، مدل اسپرت و لوکس سال ۲۰۴۰

خودرو مفهومی «انیورساری» توسط لینکلن و کالج طراحی ArtCenter با ظاهر بلدرچین در طراحی بیرونی معرفی شده است. این طرح نمایی از خودروهای آینده درسال2040 را به نمایش میگذارد.

الهام‌‌گرفتن از طبیعت برای ایجاد محصولات جدید در دنیای کنونی موضوع جدیدی نیست و بسیاری از شرکت‌ها معمولا طرح‌های جدیدی را هر روز منتشر می‌کنند، و اینک یک خودروی مفهومی عجیب و غریب که نشان برجسته لینکلن را بر تن کرده است، در میان دریایی از ابرخودروهای کلاسیک، جلوه ای زیبا از محوطه باشکوه ظاهر بلدرچین دارد. این طرح مفهومی که «انیورساری» یا «سالگرد» نام دارد، شاسی‌بلند نیست. بلکه یک خودروی سواری بلند و براق است که خودرو جدید لینکلن را در بیست سال آینده به‌تصویر می‌کشد. فقط یک چیز وجود دارد، و این است که لینکلن آن را ایجاد نکرده است.

با این حال، لینکلن به طور قطع در این پروژه درگیر است. طرح مفهومی انیورساری ازطریق چالش طراحی شامل لینکلن و کالج طراحی ArtCenter واقع در کالیفرنیای جنوبی ایجاد شد. لینکلن رابطه تنگاتنگی با این کالج معتبر دارد و چهار تیم از دانش آموزان طراحی حمل و نقل با تصور وسایل نقلیه لینکلن در آینده، به ویژه 2040 و پس از آن، به چالش کشیده شدند. این چالش همچنین با دانشجویان فیلم، تصویرگران، طراحان سرگرمی و انیماتورها ترکیب شد تا یک داستان کلی ایجاد کند که فراتر از اتومبیل ها تکامل یابد تا دنیای آینده ای را که در آن فعالیت می کنند ترسیم کند.
جوردن میدوز ، متخصص طراحی استراتژیک جهانی لینکلن و استادیار ArtCenter ، می گوید: "کالج ArtCenter به‌دلیل طراحی عالی خودرو شناخته می‌شود و در قلب هالیوود قرار دارد. ما بیش از خود وسایل نقلیه، به‌دنبال پیشرفت روایی بزرگ و داستان‌پردازی غنی آن بودیم. درک اکوسیستم آینده بسیار مهم است که وسایل نقلیه مفهومی در آن زندگی خواهد کرد."
بدیهی است ، تیم Anniversary با طرح ماکت در اندازه واقعی، فراتر از طرح ها و رندرها پیشرفت کرده است، و در آن بسیار زیبا است. خودرو مفهومی لینکلن انیورساری به‌عنوان خودرو چهار سرنشین پر از فناوری دیجیتال توصیف می‌شود که به مسافران اجازه می‌دهد با زمان حال و گذشته ارتباط برقرار کنند. این ایده که به داستان تبدیل می‌شود، به‌عنوان وسیله نقلیه خاصی به‌تصویر کشیده شده است که یک زوج آینده در جشن سی‌امین سالگرد ازدواجشان از آن استفاده می‌کنند.
اگرچه لینکلن در این پروژه تا حدی درگیر است، انتظار نداشته باشید که در نمایشگاه‌های بعدی لینکلن چیزی شبیه به انیورساری ببینید. با‌این‌حال، تعجب نخواهیم کرد که ببینیم طراحان خودروهای آینده که در پشت این خلاقیت حضور داشته‌اند، با برندهای سراسر جهان کار کنند. شاید روزی عناصر انیورساری به برخی از خودروهای تولیدی وارد شود. اگر در آن روز حضور داشته باشیم، قطعا از چنین ایده‌ای خوشحال خواهیم شد.

های فن تک از شما دعوت میکند،دیدگاه خود را در ارتباط با این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ