یک خودروی لوکس با طرح قایق تفریحی(گالری تصاویر)

اگر از خودرو‌های مسافرتی معمولی خسته شده اید؟ باید نگاهی به Elemment Palazzo بیندازید.

های فن تک در این مطلب یک خودرو لوکس که مانند قایق تفریحی برای جاده ها ساخته شده است را به شما معرفی میکند. با ما همراه شوید.
RV یک ابر خودرو منحصر به فرد است که از بهترین مواد و تجزیه و تحلیل‌های آیرودینامیکی « شاخه‌ای از دینامیک گازهاو در حالت کلی‌تر دینامیک سیّالات است که به بررسی رفتار جریان هوا و اثر آن بر اجسام متحرک می‌پردازد. منظور از حل یک مسئله آیرودینامیکی، محاسبه میدان سرعت، فشار، و دمای هوا در اطراف یک جسم است.» و مهندسی ساخته شده است. Elemment Palazzo هیچ شباهتی به خودروهای مسافرتی که این روز‌ها در جاده‌ها دیده می شود ندارد، چراکه روش طراحی آن از منطق RVهای سنتی پیروی نمی‌کند.

elemment palazzo luxury rv by marchi has a sky lounge to go with its wild styling

امروزه خودروسازان برای متمایز شدن در فضای خودروهای مسافرتی در تلاش هستند .چراکه زمان بیشتری رامشتریان برای جستجوی ساخت‌های منحصر به فرد و قدرتمند صرف  می‌کنند. این RV منحصر به فرد بر اساس طرحی ساخته شده است که در دهه 1970 ایده پردازی شد، زمانی که مهندسان برای ساخت کامیون‌های آیرودینامیک‌تر و ایمن‌تر در تلاش و تکاپو بودند. و اما اکنون شیشه جلوی منحصر به فرد کابین بیشتر اصلاح شده و در قسمت جلوی این خودرو یک قایق تفریحی لوکس که برای جاده ها طراحی شده است، خودنمایی میکند.
Elemment Palazzo در پنج پیکربندی مختلف با تمرکز به سفرهای لوکس وتمرکز بر سرگرمی های تجاری ارائه می شود. محبوبیت و جذابیت در Elemment Palazzo Superior است چراکه پیکربندی RV لوکس در آن فراوان است. این RV مجلل منحصر به فرد دارای یک سالن اسکای است که سقف Elemment Palazzo شما را به فضایی برای عرشه قایق  تبدیل می کند که در آن می توانید مناظر اطراف را با نمای پانوراما تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین پنجره های یکپارچه قایق بادبانی، و استفاده گران قیمت از فیبر کربن،وجود موقعیت منحصر به فرد صندلی مرکزی در کابین خلبان که از هلیکوپتر الهام گرفته است . این خودروی مسافرتی را یک خودروی لوکس و خاص تبدیل نموده.
. فراموش نکنید برای دیدن ویدئو این خودرو RV که گویی مانند یک قایق تفریحی لوکس جاده ها را طی میکند به اینستاگرام مراجعه کنید.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر این خودرو جذاب دعوت میکند.


چاپ