لامبورگینی آونتادور با لوله های اگزوز وحشی

در حالی که آخرین واحدهای آونتادور LP780-4 Ultimae از خط تولید Sant'Agata به پایان می رسد،

مهندسان لامبورگینی خستگی ناپذیر در حال کار بر روی ابرخودروی پرچمدار بعدی این برند هستند که انتظار می رود از یک V12 هیبریدی پلاگین بهره مند شود. پیشرانه در حالی که قبلاً آزمایش یک قاطر با بدنه آونتادور را دیده بودیم، عکاسان جاسوس ما به تازگی عکس‌هایی از لامبوی بزرگ بعدی را در زیر استتار سنگین برای ما ارسال کردند که تعدادی لوله اگزوز بسیار وحشی را نشان می‌دهد.


4 Ultimae

نمونه اولیه در داخل منطقه کارخانه Sant’Agata Bolognese مشاهده شد و با وجود استتار سنگین، می‌توانیم متوجه شویم که کاملاً متفاوت از مدل قبلی خود است. اول از همه، لوله های اگزوز دوگانه به شکل شش ضلعی در قسمت عقب بسیار بالا نصب شده اند، به نظر می رسد در همان سطح چراغ های عقب قرار دارند. برای یک اندازه گیری خوب، این نسبت به Aventador LP770-4 SVJ متمرکز بر مسیر، Sián FKP 37 با تولید محدود و حتی Essenza SCV12 که فقط برای آهنگ کار می‌کند، بالاتر است.
تفاوت های دیگر شامل درب های قیچی که به نظر می رسد بزرگتر و کمتر از قبل تراشیده شده اند، آینه های نصب شده روی در و ورودی های جانبی کوچکتر است. همچنین می‌توانیم طراحی کاملاً تهاجمی را برای دیفیوزری که در زیر روکش‌ها پنهان شده است ببینیم. مانند هر پرچمدار لامبورگینی، مدل جدید شکل گوه ای و سطح زاویه دار را حفظ می کند.
این ابرخودروی جدید احتمالاً یک مونوکوک فیبر کربنی جدید را معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود از بسیاری از گونه‌های مختلف و نسخه‌های ویژه ویژه استفاده شود. همین امر در مورد نسل قبلی خود اتفاق افتاد، که در طول عمر یک دهه‌ای خود، نسخه‌های مختلفی را تولید کرد LP700-4، LP750-4 SV، Aventador S LP740-4، LP770-4 SVJ، و LP780-4 Ultimae در حالی که به عنوان پایه کار می‌کرد. برای بسیاری دیگر از ابرخودروها Veneno، Centenario، SC18 Alston، Sián FKP 37، Essenza SCV12، SC20، و Countach LPI 800-4
تمرکز اصلی مدل جدید بر روی موتور جدید V12 وسط نصب شده همراه با یک مجموعه هیبریدی پلاگین خواهد بود. اوایل سال جاری، استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی گفت: «تکنولوژی متفاوت است، یک موتور کاملاً جدید، یک پیشرانه کاملاً جدید، یک باتری جدید، همه چیز کاملاً جدید است».
این ششمین پرچمدار تولید سری V12 لامبورگینی پس از Miura، Countach، Diablo، Murcielago و Aventador خواهد بود و اولین نمونه ای خواهد بود که برقی می شود. انتظار می رود عرضه رسمی در سال 2023 و پس از فیس لیفت Urus که در سال 2022 عرضه خواهد شد. سپس، انتظار می رود اولین مدل تمام الکتریکی از Sant'Agata در سال 2027 یا 2028 وارد بازار شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ