تصویب 3 میلیون دلار تسهیلات برای خودروی فورد

دالاس بیش از 3 میلیون دلار برای جذب تسهیلات خودروی خودران فورد تصویب کرد.


روز چهارشنبه، شورای شهر دالاس بسته پیشنهادی مشوق‌های مالیاتی و کمک‌های مالی را به مبلغ بیش از 3 میلیون دلار برای شرکت خودروسازی فورد موتور جدید بالقوه و تسهیلات 160 میلیون دلاری خودروی خودران آرگو با هوش مصنوعی را تصویب کرد.

fourdtashelat

این تأسیسات حداقل برای 250 شغل ایجاد می کند و در محیط غربی فرودگاه لاو فیلد دالاس قرار دارد. بر اساس اسناد شهری، دالاس و دو شهر در کالیفرنیا فینالیست‌های تاسیسات بعدی مشارکت هستند.
بر اساس اسناد شهری، اگر شرکت فورد موتور سایت دالاس را انتخاب کند، این شرکت واجد شرایط دریافت بیش از 3 میلیون دلار معافیت مالیاتی در مدت پنج سال خواهد بود. این شرکت همچنین 200000 دلار کمک بلاعوض دریافت خواهد کرد در صورتی که مشاغلی که ایجاد می کند آستانه حقوق مشخصی داشته باشند و 50000 دلار دیگر برای هزینه های ساخت و ساز دریافت می کند. برای دریافت تخفیف مالیاتی، این شرکت باید تا پایان سال 2027، 160 میلیون دلار در بهبود املاک و تجهیزات در سایت Love Field سرمایه گذاری کند.
تنل اتکینز، عضو شورا، موافقت خود را با بسته تشویقی و پروژه فورد اعلام کرد، اما تاکید کرد که شهر برای برنده شدن در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی مانند این، باید خود را به طور تهاجمی بازاریابی کند.
این هفته به دالاس مورنینگ نیوز ،فورد در مورد جزئیات کاری که قرار است در تأسیسات جدید انجام شودگفت،که تمرکزش بر ایجاد یک تجارت خودروی مستقل سودآور است.
سخنگوی فورد قبلاً گفت: "مقیاس‌سازی این فناوری کلیدی است و ما را به جستجو در شهرهای مختلف ایالات متحده برای گسترش خدمات خودران خود سوق می‌دهد. ما در آینده اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خودران خود به اشتراک خواهیم گذاشت."
فورد که در سال 2017 روی هوش مصنوعی Argo سرمایه‌گذاری کرد، قبلاً آزمایش‌هایی را برای خدمات حمل و نقل و حمل و نقل در آستین و دو شهر دیگر راه‌اندازی کرده است. این استارت‌آپ فناوری خودران توسط رهبران سابق گوگل و اوبر تاسیس شده است.
توافقنامه تشویقی که شورای شهر دالاس در این هفته تصویب کرد همچنین حاوی زبانی متقاعد کننده فورد و شریک خودروی خودران آن برای توسعه ابتکارات آموزشی نیروی کار برای دانش‌آموزان در دالاس و ریچاردسون ISD و همچنین کالج دالاس بود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ