قیمت و مشخصات دوچرخه های برقی و تاشو CX Gocycle!

دوچرخه نسل جدید Gocycle CX با وزن سبک و قابلیت تاشو مخصوص حمل بار رونمایی شد.

دوچرخه برقی باری طراحی

شرکت انگلیسی Gocycle سازنده دوچرخه های برقی به تازگی نسل جدید محصولات خود را تحت عنوان CX رونمایی کرد. این دو چرخه ها در دو نسخه CX Plus و Cxi به بازار عرضه می شود. دوچرخه‌های برقی باری CX به عنوان یک راه جدید برای جابجایی طراحی شده است. این دوچرخه‌ها با طراحی نوآورانه و ویژگی‌های کاربردی که دارد، می تواند حمل و نقل بار یا کودکان را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. مدل CX Plus به علت فرمان جذابی که در آن قرار داده شد، راحتی دوچرخه سوار را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد . این فرمان کمک می کند دوچرخه سوار صاف‌تر بنشیند و فشار کمتری به کمر و گردن بدن او وارد شود.

دوچرخه مدل Cxi مخصوص حمل بارهای سنگین تر می تواند گزینه خوبی باشد. این مدل به علت داشتن بدنه محکم تر و موتور قویتری مسافت بیشتری را می تواند طی کند. بنابراین، تحمل وزن بارهای سنگین تری را دارد.
Gocycle یک شرکت انگلیسی است که در سال 2009 راه اندازی شد. این شرکت دوچرخه‌های برقی تاشو با طراحی منحصر به فرد و پیشرفته تولید می‌کند. دوچرخه‌های Gocycle به دلیل کیفیت بالا، عملکرد و وزن سبک شهرت جهانی دارند.

دوچرخه برقی باری تاشو

ریچارد باس بنیانگذار و مدیر عامل Gocycle، بیش از 20 سال تجربه در صنعت دوچرخه دارد. هدف او از راه اندازی شرکت، ساخت دوچرخه برقی بود که هم شیک و هم کاربردی باشد. باس با این هدف، دوچرخه های الکترونیکی الهام گرفته از فرمول یک تولید کرد. نسل جدید دوچرخه های برقی باری CX مجهز به فرمان‌های قابل تنظیم Flofit به شما امکان می‌دهد تا سواری خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنید. شرکت Gocycle ادعا می کند که این فرمان‌ها قابل تنظیم‌ترین فرمان‌هایی هستند که تا به حال ساخته شده‌اند. دوچرخه سوار می‌تواند ارتفاع و زاویه فرمان را طوری تنظیم کند تا در حین سواری دوچرخه را به راحتی مدیریت کند. این کار به راننده دوچرخه کمک می‌کند تا در حین رانندگی صاف‌تر بنشینید و به کمر و گردن او فشار کمتری وارد شود. شرکت سازنده در حال حاضر هیچ تصویر واقعی از دوچرخه های نسل جدید منتشر نکرد. ولی طبق سابقه درخشان Gocycle به نظر نمی رسد محصول نهایی با ویژگی هایی که این شرکت ادعا می کند تفاوتی داشته باشد. یکی از ویژگی های مهم این دوچرخه، طراحی تاشو سری CX است. این قابلیت کمک می کند تا دوچرخه را به راحتی در هر مکانی که می‌خواهید خانه، محل کار یا اتوبوس به راحتی حمل کنید.

gocycle cx folding 11zon

Gocycle به جز فرمان‌های قابل تنظیم امکانات دیگری نیز ارائه می‌دهد که دوچرخه‌های برقی تاشو این شرکت را منحصر به فرد می‌کند:
• چراغ‌های راه‌اندازی یکپارچه: این چراغ‌ها به طور خودکار روشن می‌شوند تا دید شما را در طول شب و در شرایط کم نور افزایش دهند.
• مسیریابی کابل داخلی: این ویژگی باعث می‌شود که دوچرخه شیک‌تر به نظر برسد و از تسمه ها و سیم ها در برابر آسیب محافظت می‌کند.
• صفحه‌نمایش مینیمالیستی: این صفحه‌نمایش اطلاعات ضروری را به طور واضح و مختصر به شما نشان می‌دهد.

دوچرخه Gocycle CX حدود 23 کیلوگرم وزن دارد و قادر است تا 220 کیلوگرم بار را تحمل کند. این دوچرخه باری سبک تر از مدل های مشابه موجود در بازار است و علاوه برآن ظرفیت بار بیشتری هم دارد. Gocycle معتقد است که پایه سری CX به دلیل طراحی جمع شونده هر دو پایه می تواند بارهای سنگین را به راحتی تحمل کند. هر کدام از پایه های آن سبک وزن، محکم و تاشو هستند. Gocycle هنوز به طور عمومی مشخصات طراحی جدید پایه کیک خود را منتشر نکرد. اما آزمایش‌هایی را روی این پایه کیک جدید انجام داده است که نشان می‌دهد می‌تواند وزن 220 کیلوگرمی (485 پوند) را تحمل کند . این وزن در واقع شامل وزن خود دوچرخه و چند سرنشین دیگر آن می شود. در حال حاضر، علاقه مندان می توانند این دوچرخه را از طریق وب سایت رسمی شرکت با قیمت 7600 دلار پیش خرید کنند.


چاپ