دگرگونی هوش مصنوعی در هند

وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات مرکزی هند، با همکاری دانشگاه ها و صنعت تحولی را برای توسعه راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)( Artificial intelligence) ایجاد نموده است

که با دانشگاه و صنعت برای توسعه راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی برای همکاری و شما خوانندگان عزیز های فن تک در میان می‌گذارد.
مدیر عامل MyGov آبیشک سینگ، که همچنین ریاست شرکت دیجیتال هند و بخش مدیریت الکترونیکی ملی را بر عهده دارد، اعلام کرد که صندوقی از بودجه نیز در حال ایجاد است که از استارتاپ‌ها در تمام مراحل توسعه آنها حمایت مالی کند. سینگ در حالی که در یک رویداد FICCI در مورد هوش مصنوعی صحبت می کرد، گفت که هند نیروهای ماهر زیادی در زمینه هوش مصنوعی دارد. او گفت: "تحقیقات زیادی در زمینه هوش مصنوعی در همه موسسات دانشگاهی ما انجام می شود، ما هنوز در زمینه تحقیقات هوش مصنوعی بسیار از چین و ایالات متحده عقب هستیم. ابتکارات خاصی وجود دارد که انجام شده است اما ما باید بیشتر از این پیش برویم." .

artificial intelligence pixabay 1200 1621239208595

سینگ گفت که وزارت علوم و فناوری نیز مراکز نوآوری فناوری را تحت مأموریت ملی در سیستم‌های فیزیکی-سایبری بین رشته‌ای (NM-ICPS) راه‌اندازی کرده است.
اما تحت برنامه ملی هوش مصنوعی آنچه در نظر گرفته می شود این است که مراکز هوش مصنوعی در هند راه اندازی شود. این مراکز با مشارکت صنعت و دانشگاه راه اندازی می شوند. آنها مختص بخش خواهند بود. به گفته مقامات ارشد هند؛ برنامه‌ای که از این تمرین توسعه داده شده است برای افزایش مقیاس در سراسر کشور ارزیابی می‌شود.البته تحت برنامه ملی هوش مصنوعی آنچه در نظر گرفته می شود این است که مراکز هوش مصنوعی در هند راه اندازی شود. این مراکز با مشارکت صنعت و دانشگاه راه اندازی می شوند. آنها مختص بخش خواهند بود. راه حل یا سینگ گفت: برنامه‌ای که از این تمرین توسعه داده شده است برای افزایش مقیاس در سراسر کشور ارزیابی می‌شود.
مدیر عامل MyGov گفت که بیش از 30 راه حل تحت این طرح دولت ایالتی برای پروژه هایی مانند رای گیری الکترونیکی اتخاذ شده و آزمایش شده است. ستون پایانی ابتکار ما حول محور حکومت است. بسیاری از مردم می توانند از هوش مصنوعی سوء استفاده کنند. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم هنگام استفاده از هوش مصنوعی چه مواردی را کنترل می کنیم. مسائل متعددی در ارتباط با حکمرانی وجود دارد، که مسئولیت تعیین آن استانداردها را دارد. وی گفت: با استفاده از هوش مصنوعی می توان به چیزهای زیادی دست یافت، اما نباید به قیمت انجام کار اشتباه، سوء مدیریت و غیره تمام شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ