اپل 300 میلیون دلار دیگر در شمال ویتنام سرمایه گذاری می کند

رسانه های دولتی گزارش می دهند که تامین کننده اپل فاکسکان 300 میلیون دلار بیشتر در شمال ویتنام سرمایه گذاری می کند. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات تصمیم جدید اپل با های فن تک همراه باشید.

fox

رسانه های دولتی ویتنام روز شنبه اعلام کردند، تامین کننده اپل فاکسکان (2317. TW) تفاهم نامه ای 300 میلیون دلاری با توسعه دهنده ویتنامی Kinh Bac City (KBC. HM) امضا کرده است تا تأسیسات خود را در شمال کشور برای تنوع بخشیدن و افزایش تولید گسترش دهد.
روزنامه دولتی Tuoi Tre گفت که کارخانه جدید این شرکت تایوانی در زمینی به مساحت 50.5 هکتار (125 هکتار) در استان باک گیانگ، 30,000 شغل محلی ایجاد خواهد کرد.


Foxconn که رسماً Hon Hai Precision Industry Co نامیده می شود و Kinh Bac City بلافاصله نسبت به این خبر منتشر شده واکنشی نشان ندادند. این اقدام به دنبال گزارشی در هفته جاری مبنی بر آغاز تولید آزمایشی اپل واچ توسط فاکسکان در شمال ویتنام صورت گرفت.
به گزارش Tuoi Tre، فاکسکان که 15 سال در Bac Giang بوده است، بخشی از تولید iPad و AirPods خود را به پارک علم و فناوریQuang Chau Bac Giang منتقل کرده است. گفته نشده است که چه نوع محصولاتی در کارخانه جدید و با چه ظرفیتی تولید خواهد شد.
دولت ویتنام سال گذشته اعلام کرد فاکسکان 1.5 میلیارد دلار در کشور آسیای جنوب شرقی سرمایه گذاری کرده است.


چاپ