جاروبرقی Roborock از بهترین اختراعات سال 2021 معرفی شد

مجله تایم، جاروبرقی Roborock را از بهترین اختراعات سال 2021 معرفی کرد. این جاروبرقی با تکیه بر هوش مصنوعی می تواند بدون دخالت انسان، کف خانه ها را تمیز کرده و زباله های جمع آوری شده را تخلیه کند. برای آشنایی بیشتر با محصولات Roborock تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

roboc 2

شرکت آمریکایی Roborock از زمانی که اولین جاروبرقی خود را در سال 2016 تولید کرد، همه افراد این شرکت را به عنوان یک مبتکر در زمینه ساخت ربات های خانگی می شناختند. این شرکت در ادامه مسیر خود، توانست محصول جدید خود را با نام Roborock S7 در سال 2021 با قابلیت های تمیز کردن مافوق صوت و بلند کردن موپ هوشمند به بازار عرضه کند.


مدت‌هاست که این شرکت به دلیل قابلیت‌ها و طراحی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی در ایالات متحده، طرفداران زیادی را جذب کرده است. ریچارد چانگ، این شرکت را در سال 2014 با هدف بهبود زندگی مردم از طریق طراحی ربات های هوشمند تأسیس کرد. در حال حاضر، Roborock تمرکز خود را بر ارائه جدیدترین محصولات در زمینه تمیز کردن خانه، معطوف کرده است.


به عنوان مثال، جدیدترین جاروبرقی هوشمند‌ Roborock می تواند با بدنه خود تعامل داشته باشد. به معنای دیگر، آن ها می توانند بدون نیاز به حضور کاربر، محتویات زباله های خود را خالی کنند. مدل‌های دارای موپ این ربات خانگی، نیز می‌توانند آب و مایع پاک‌کننده را مستقیماً در مخزن شارژر دوباره پر کنند. بنابراین، زمان کمتری برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری صرف خواهد شد.
جاروبرقی مدل MaxV Ultra S7 با تمیز کردن خودکار خود هنگام اتصال، کارها را راحت‌تر می‌کند. جاروبرقی های Roborock قادر است کف خانه را با سرعت 3000 بار در دقیقه تمیز کند. بنابراین، قادر است مقدار زیادی گرد و غبار را جمع آوری کند. اما وقتی موبرها خیلی کثیف می شوند، خاک را به محیط اطراف پخش می کنند. پس، برای جلوگیری از این اتفاق، باید بعد از هر 20 دقیقه تمیز کردن، S7 MaxV Ultra برای تمیز کردن خود، به داک باز گردد.

roboc 1

شما می توانید زمان مشخصی را برای انجام جاروبرقی تعیین کنید، تا وقتی که به خانه بر می گردید همه جا کاملا تمیز باشد. اگر Roborock S7 در جایی از خانه گیر کند، از طریق ارسال نوتیفیکیشنی به اپلیکیشن نصب شده در گوشی شما، درخواست کمک می کند. علاوه بر آن، شما می توانید با استفاده از گوگل هوم و آمازون الکسا، این جاروبرقی رباتیک را ازطریق راه دور کنترل کنید. این جاروبرقی با یک بار شارژ می تواند تا سه ساعت به صورت مداوم کار کند.


اما اگر جاروبرقی خودکار فقط در شرایط ایده آل کار کند چه فایده ای دارد؟ جاروبرقی های Roborock با نقشه برداری LIDAR و استفاده از هوش مصنوعی می تواند حتی موانع کوچکی به اندازه یک فنجان قهوه را تشخیص داده و از برخورد با آن جلوگیری کند.
دستگاه‌های تمیزکننده هوشمند، تا سال 2025 مدیریت خانه‌ها را به دست خواهند گرفت، به طوری که تا آن زمان یک سوم خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می کنند.
محصولات Roborock به لطف ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، شما را از انجام مجموعه ای از کارها، مانند جاروبرقی راحت می کند.


چاپ