تصاویر رسمی گوشی جدید Redmi Turbo 3 منتشر شد

تصاویر جدیدی که از گوشی Redmi Turbo 3 توسط شرکت سازنده منتشر شد با شایعه هایی که در مورد ابعاد و حاشیه های نازک آن وجود دارد مطابقت می کند.

ردمی توربو3 شاخص

شرکت Redmi خود را برای برگزاری رویداد آنپکد بعدی که قرار است در تاریخ 11 آوریل برگزار شود، آماده می کند. ما در این رویداد شاهد رونمایی از گوشی جدید ردمی توربو3 و تبلت های ردمی پد پرو خواهیم بود. گوشی توربو3 بعد از گوشی Xiaomi Civi4 دومین گوشی شیائومی(شیائومی مالک شرکت Redmi) خواهد بود که به پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 3 شرکت کوالکام مجهز می شود. ردمی امروز تصاویر جدیدی از گوشی نسل بعدی خود منتشر کرد تا بتواند توجه خریداران بیشتری را به خود جلب کند.

ردمی توربو3

همانطور که در تصاویر به خوبی دیده می شود، حاشیه های صفحه نمایش آن از هر چهار طرف بسیار نازک طراحی شده است. لبه های این دستگاه انحنای بسیار کمی دارد و ضخامت آن به 7.8 میلی متر می رسد. گوشی از نظر وزن بسیار سبک طراحی شد تا کاربر بتواند راحت تر با آن تعامل برقرار کند. وزن آن حدود 179 گرم است. از ویژگی های دیگر آن، بلندگوهای دوگانه است. علاوه برآن، قسمت لبه بالایی آن یک فرستنده مادون قرمز از نوع IR blaster وجود دارد. سازنده چینی در هفته های اخیر اعلام کرد که گوشی توربو3 در سه رنگبندی مختلف طلایی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

مشخصات احتمالی گوشی Redmi Turbo 3

تنها سه روز دیگر تا زمان رویداد آنپکد گوشی اقتصادی Redmi Turbo 3 فاصله داریم. این گوشی همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8S نسل سوم است. بیشتر شرکت های سازنده گوشی های پرچم دار از این تراشه استفاده می کنند. بنابراین، با خرید این گوشی می توانید در هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی کنید. طبق گفته Redmi، گوشی توربو3 حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی دارد. تحلیلگران بازار گوشی معتقدند حافظه رم گوشی نسل بعدی ردمی به احتمال زیاد از نوع LPDDR5x و حافظه پرسرعت از نوع UFS 4.0 خواهد بود.

ردمی توربو3 دوربین
ردمی توربو 3 قرار است در تاریخ 11 آوریل در چین معرفی شود. این گوشی با داشتن تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3، عملکردی در حد پرچمداران را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. ردمی تأیید کرده است که این گوشی با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه عرضه خواهد شد. همچنین، به احتمال زیاد از رم پرسرعت LPDDR5x و حافظه‌ی پر سرعت UFS 4.0 بهره خواهد برد.

ردمی توربو3 ضخامت
طبق گزارش های قبلی، صفحه نمایش ردمی توربو 3 از وضوح تصویر 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این گوشی با رابط کاربری HyperOS که بر اساس اندروید 14 طراحی شد، عرضه می شود. ظرفیت باتری این گوشی به احتمال زیاد 5000 میلی‌ آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع 90 وات پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی جلو از نوع 20 مگاپیکسلی است و دوربین های پشتی آن هم احتمال دارد از ترکیب یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX882 ، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شود. تحلیلگران معتقدند که ردمی توربو 3 در بازارهای جهانی تحت برند پوکو F6 عرضه خواهد شد.


چاپ