اولین تیزر تبلیغاتی گوشی Nothing Phone 3 منتشر شد!

خبر خوب برای طرفداران گوشی های ناتینگ فون! گوشی های Nothing Phone 3 به پردازنده اسنپدراگون سری 8 کوالکام مجهز خواهند شد.

گوشی Nothing Phone3

برند ناتینگ به تازگی در حساب توییتر خود یک تیزری از هدفون‌های بی‌سیم جدید Nothing Ear (3) منتشر کرد. اما به نظر می رسد این تنها محصول در دست ساخت کمپانی چینی نیست! بر اساس گزارش وب سایت هندی 91mobiles ، این شرکت در حال حاضر مشغول ساخت گوشی هوشمند Phone 3 مجهز به پردازنده جدید سری اسنپدراگون ۸ است.

مشخصات احتمالی گوشی Nothing Phone 3

وب سایت هندی از طریق یکی از منابع صنعتی خود به تازگی متوجه شد که کمپانی چینی مشغول ساخت گوشی جدیدی است که به پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل سوم کوالکام مجهز است. این تراشه برای اولین بار در گوشی Xiaomi Civi 4 Pro که ماه گذشته در چین عرضه شده بود، دیده شد.

کوالکام تراشه نسل سوم را با فرآیند 4 نانومتری ساخته است. تراشه های 4 نانومتری انرژی کمتری مصرف می کنند بنابراین، طول عمر باتری گوشی های را تا حد چشمگیری افزایش می دهند. این تراشه از یک هسته اصلی Kryo Prime با سرعت 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo Performance با سرعت 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo Efficiency با سرعت 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده اند. پردازنده گرافیکی که در آن وجود دارد از نوع Adreno 740 است که در اجرای برنامه های سنگینی مانند بازی یا برنامه‌های گرافیکی بسیار قدرتمند عمل می کند. علاوه براین، این تراشه مجهز به ابزار هوش مصنوعی تحت عنوان Snapdragon AI Engine است که برای اجرای وظایف هوش مصنوعی مانند ترجمه همزمان و تشخیص چهره کاربرد دارد.

به نظر می رسد تحریم های شدید صادراتی آمریکا علیه چین نه تنها اثری نداشت بلکه، نتیجه معکوس داشته است. هدف اصلی آمریکا از اجرای چنین مقررات سختگیرانه ای علیه شرکت های فناوری چینی این بود تا از دسترسی آنها به تراشه های پیشرفته جلوگیری کند. اما این رویا به واقعیت تبدیل نشد!

 

کارشناسان صنعت گوشی های هوشمند معتقدند گوشی های نسل بعدی چینی مانند Redmi Turbo 3، Realme GT Neo 6 و iQOO Z9 Turbo با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل سوم وارد بازار خواهند شد. البته هنوز معلوم نیست گوشی های iQOO و Realme وارد بازارهای جهانی شوند یا خیر ! ما فقط می دانیم که قرار است گوشی Redmi Turbo 3 تحت عنوان Poco F6 در بازارهای اروپا، آسیا و آمریکا عرضه شود.

گوشی Niting Phone 3 تیزر

شرکت ناتینگ قصد دارد برای رقابت با گوشی های پوکو F6 ، نسل سوم گوشی های خود را به صورت جهانی عرضه کند. تنها خبری که در مورد گوشی جدید منتشر شد فقط مربوط به پردازنده آن می شود. بنابراین، نمی توان در مورد مشخصات دیگر آن اظهار نظری کرد.  وب سایت هندی ادعا کرد که گوشی پرچمدار Nothing Phone 3 قرار است در بازار هند با قیمتی حدود 40000 روپیه (480 دلار) تا 45000 روپیه (به صورت تقریبی540 دلار) عرضه شود. در تیزر تبلیغاتی جدید، یک قورباغه می بینید. کمپانی چینی در تیزرهای گوشی های قبلی خود نیز از یک گلابی و هشت پا استفاده کرده بود. طبق برنامه ریزی های انجام شده، سازنده Nothing Phone 3 می خواهد رویداد آنپکد بعدی خود را در جولای آینده برگزار کند.


چاپ