زمان دقیق عرضه تبلت Redmi Pad Pro مشخص شد

شرکت Redmi قصد دارد در تاریخ 10 آوریل از تبلت جدید ردمی پد پرو رونمایی کند.

ردمی پد پرو طراحی

ردمی اعلام کرد که قصد دارد در مراسم رویداد آنپکد گوشی هوشمند Redmi Turbo 3 از سومین تبلت خود رونمایی کند. تبلت ردمی پد پرو در حقیقت سومین نسل بعد از تبلت های ردمی پد و ردمی پد SE است که در سال های گذشته به بازار عرضه شد. در این مقاله قصد دارین یک نگاه کلی به تبلت جدید Redmi بیاندازیم پس با های فن تک همراه باشید.

همانطور که در تصاویر منتشر شده از دستگاه جدید می توانید ببینید، این تبلت می تواند از لوازم جانبی مانند صفحه کلید و قلم لمسی پشتیبانی کند. قاب پشتی آن دو دوربین قرار دارد که به صورت مجاز و عمودی با فاصله خیلی کمی کنار هم قرار گرفتند. قسمت لبه های آن هم چهار بلندگو، یک پورت USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می شود. این دستگاه با سه نوع رنگبندی مختلف مشکی، سفید و بنفش روشن به بازار عرضه خواهد شد.

طبق پستی که توسط افشاگر معروف مشکی، سفید و بنفش روشن در رسانه اجتماعی Weibo منتشر شد، ردمی پد پرو به یک صفحه نمایش از نوع LCD با اندازه‌ی ۱۲.۱ اینچ مجهز است. صفحه نمایشی با این ابعاد می تواند از وضوح تصویر 2.5k ونرخ های تازه سازی 120 هرتز به بالا پشتیبانی کند. ردمی در این تبلت از یک باتری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. از نظر نرم افزاری هم، این دستگاه براساس سیستم عامل اندروید مبتنی بر رابط کاربری HyperOS طراحی شد. طبق ادعای این افشاگر، تبلت ردمی پد پرو مدل 2024 از یک پردازنده 4 نانومتری نظیر اسنپدراگون 8 نسل3 برای تامین انرژی مورد نیاز خود بهره می برد. این پردازنده توانست در تست بنچمارک AnTuTu به امتیاز حدود 650,000 دست پیدا کند. با این حال، خود سازنده هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی Pad Pro منتشر نکرد.

به احتمال زیاد این تبلت، اولین تبلتی خواهد بود که تحت عنوان پوکو وارد بازارهای جهانی خواهد شد. سیاستی که ردمی در عرضه جهانی گوشی های هوشمند اجرا کرد، این احتمال را قوی تر می کند. بیشتر گوشی های پوکو نسخه تغییر یافته گوشی های ردمی هستند. پوکو قصد دارد گوشی ردمی توربو 3 را با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه کند. به تازگی تاییدیه EEC برای یک تبلت پوکو با شماره 2405CPCFBG صادر شده است. علاوه براین، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا(FCC) هم یک مجوز جدید برای قلم لمسی پوکو صادر کرد. تحلیلگران معتقدند این تجهیزات مربوط به یک تبلت نسل جدید می شود. به نظر می‌رسد اولین تبلت پوکو براساس ردمی پد پرو ساخته شده است.
تبلت ردمی پد پرو از لحاظ طراحی شباهت زیادی به تبلت های آیپد پرو اپل دارد. لبه‌های این تبلت تخت است


چاپ