مشخصات و قیمت حلقه هوشمند Rogbid Smart Ring 3

نسل جدید حلقه هوشمند Rogbid Smart Ring 3 از امکانات جدید و قیمت مناسبی برخوردار است.

حلقه هوشمند

Rogbid یکی از سازندگان چینی است که در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی مانند دستبندهای هوشمند، رینگ‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر شنژن قرار دار Rogbid. به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه و طراحی‌های شیک، در بازار گجت‌های پوشیدنی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

حلقه هوشمند Rogbid Smart Ring 3 به عنوان نسل جدیدی از گجت‌های پوشیدنی این شرکت رونمایی شد. این محصول بیشتر بر روی امکانات سلامت، تناسب اندام تکیه دارد. این گجت پوشیدنی قرار است به زودی برای عرضه در دسترس خریداران قرار بگیرد. تفاوت حلقه های هوشمند نسل سوم با نسل قبلی در چیست؟ حلقه های نسل سوم تمام امکانات نسل قبلی را ارائه می دهد ولی با قیمت ارزان تر!! قابلیت های ردیاب سلامتی Rogbid Smart Ring 3 عبارتند از:

حلقه هوشمند برنامه کاربردی
رینگ هوشمند Rogbid Smart Ring نسل سوم به حسگرهایی پیشرفته ای برای پایش ضربان قلب، اندازه گیری اکسیژن سطح خون (SpO2) و دمای بدن مجهز است. دقت داده‌های به دست آمده از این حسگرها هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. علت آن هم، عدم دریافت گواهینامه های لازم برای عرضه است. صدور مجوز برای ارائه یک محصول به زمان بیشتری نیاز دارد. از ویژگی های جذاب دیگر این حلقه هوشمند می توانبه قابلیت ردیاب خواب اشاره کرد. تمام اطلاعات جمع آوری شده از تمام این حسگرها با اپلیکیشن های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. از امکانات دیگر آن می توان به امکان ثبت فعالیت های ورزشی، پایش چرخه قاعدگی و برقرای تماس یا پیامک اضطراری اشاره کرد.

حلقه هوشمند ابزار سلامتی

رینگ هوشمند با اتصال به گوشی امکان کنترل برخی از ویژگی‌ها را از طریق حرکات لمسی روی خود حلقه فراهم می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با استفاده از این حرکات، دوربین گوشی را تنظیم کنید یا پخش موسیقی را متوقف و یا ادامه دهید. این حلقه بدنه‌ی خیلی نازک با پوشش نانوسرامیکی دارد که ضخامت آن به تنها ۲.۴ میلی‌متر معادل ۵ گرم می رسد. این وزن کم باعث می‌شود تا به راحتی در طول روز بر روی انگشت دستتان قرار بگیرد   کاربر احساس سنگینی نکند. علاوه بر این، باتری این رینگ جدید با یک بار شارژ می تواند برای استفاده‌ی معمولی تا هفت روز دوام بیاورد. بنابراین، لازم نیست نگران تمام شدن سریع باتری یا خاموش شدن ناگهانی آن در طول روز باشید.

اندازه، رنگ و قیمت

رینگ هوشمند در هفت سایز مختلف عرضه می‌شود تا متناسب با انگشتان دست افراد با سایزهای مختلف باشد. این سایزها از سایز ۷ (۵۶ میلی‌متر) برای انگشتان ظریف‌تر تا سایز ۱۳ (۷۱ میلی‌متر) برای انگشتان درشت‌تر متغیر است. سازنده آن قصد دارد این انگشتر را در دو رنگ مشکی کلاسیک و مشکی مرواریدی به بازار عرضه کند. قیمت این محصول در حال حاضر ۹۹.۹۹ دلار است اما قیمت اصلی آن به ۱۹۹.۹۹ دلار می رسد.


چاپ