رویداد آنپکد گوشی گلکسی فلیپ5 و گلکسی فولد5 در مرداد1402!

سامسونگ قصد دارد رویداد گلکسی فلیپ5 و گلکسی فولد5 را در مرداد1402(جولای 2023) برگزار کند.

سامسونگ گلکسی سری 5

طبق گزارش اینگجت؛ غول فناوری کره ای در این رویداد از گوشی های تاشو جدید سری5 رونمایی خواهد کرد. اما، رویداد امسال یک فرق اساسی با سال های قبل دارد، محل برگزاری سئول انتخاب شده است. اولین مراسم رویداد Unpacked سال 2010 در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد و بعد از آن، هر سال در یکی از کشورهای جهان اجرا شد. اما، این اولین باری است که شرکت سازنده می خواهد مراسم را در پایتخت کره جنوبی برگزار نماید. البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. ما فقط می دانیم که این مراسم در اواخر جولای اجرا می شود. سامسونگ اعلام کرد که در این رویداد از دستگاه‌های تاشوی نسل بعدی خود رونمایی خواهد کرد.

شرکت در اطلاعیه خود نوشت:" امسال سئول به علت نقشی که در روندهای جهانی با فرهنگ و نوآوری پویای خود داشته است، انتخاب شد. البته، این تصمیم می تواند نشان دهنده اعتماد قوی سامسونگ به رده های تاشو باشد."

زبق آخرین شایعات مطرح شده، گلکسی فلیپ 5 ممکن است به صفحه نمایش بیرونی بزرگ تر و لولای جدیدتری مجهز باشد تا چین خوردگی روی صفحه نمایش آن کمتر به چشم بیاید. این گوشی نیز مانند سری گلکسی اس 23 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تغذیه می کند. لولای جدید گلکسی فولد 5 به گونه ای طراحی شده است تا هر دو طرف گوشی هنگام تا شدن به طور کامل روی هم قرار بگیرند و چین و چروک نمایشگر کمتر دیده شود. این دستگاه می تواند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز پشتیبانی کند.


چاپ