آیفون، ایرپاد و اپل واچ خود را با یک داک شارژ کنید

شارژر USB بی‌سیم سریع 3 در 1، یک شارژر جمع‌وجور و قدرتمند است که در سال 2022 شما را بی نیاز به شارژرهای جداگانه می کند.

شاید عجیب باشد اما اپل این شرکت ابرقدرتمند در حوزه فناوری، این بار یک شارژر سه در یک به بازار معرفی کرده است. که این امکان را به کاربر می دهد ایرپاد و ساعت هوشمند و گوشی هوشمند خود را بر روی یک هاب شارژ کند.
این داک شارژ بی سیم می تواند شارژ آیفون شما را تا آخرین مدل موجود در بازار، AirPods و Smartwatch در یک زمان تامین کند. طراحی ماژولار این داک به شما امکان می دهد بین شارژ فردی و گروهی جابجا شوید. بدین معنی که می توانید با شارژ کردن همه موارد بر روی یک هاب از سیم های برق شارژر رها شوید و با یک سازماندهی مجزا به آسودگی دستگاه های خود را شارژ نمایید.
خبر خوب و قابل توجه این است که این پایه با گوشی های هوشمند اندرویدی نیز سازگار است، و خروجی بی سیم تا 15 وات می رسد. می توان گفت که سرعت این داک شارژر ماژول از بسیاری از شارژرهای سیمی سریعتر است، همچنین این پایه از مواد نسوز تهیه شده است و با در نظر گرفتم دوام می تواند چندین نسل از گوشی های هوشمند و محصولات هوشمند را شارژ کند.
و اما برای افرادی که به مرتب بودن اطراف خود تاکید دارند، این دستگاه بی سیم سریع 3 در 1 به دور از هر سیم پیچی و شلوغی بر روی میز قرار گرفته و تنها با لمس صفحه روشن شده و شارژ را انجام می دهد.فراموش نکنیم که به نحوی این هاب سازمان دهی شده است که سیم برق را نیز از خود جدا می کند!

sale 310157 article image

ویژگی های داک شارژر اپل سه در یک :
ایستگاه شارژر بی سیم 3 در 1 - پشتیبانی از شارژ هر سه دستگاه به طور همزمان - طراحی جمع و جور که تنها به یک کابل USB نیاز دارد - تنظیم خودکار جریان برای شارژ ایمن و کارآمد - سازگار با آیفون، ایرپاد، اپل واچ و سایر گوشی های هوشمند
مشخصات فنی:

  • رابط: USB Type-C- ورودی: 5V/2A، 9V/2A- توان خروجی: 15 وات (تلفن)، 3 وات (ایرپاد)- فاصله شارژ: 8 میلی متر


و در نهایت داک شارژ بی‌سیم سریع USB سه در یک آیفون با قیمت 114 دلار به بازار عرضه می شود.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ