صفحه کلید جدید WFH مخصوص فریلنسرها!

صفحه کلید جدید WFH شرکت Acollective می تواند جایگزین مناسبی برای هدست، میکروفون و بلندگوهای ایستاده موجود روی میز کار شما شود.

WFH  صفحه کلید جدید
طبق گزارش های فن تک و به نقل از شرکت سازنده، صفحه کلید جدید WFH می تواند راه حل مناسبی برای داشتن یک میزکار جمع و جور باشد. این صفحه کلید می تواند به عنوان هدست‌، میکروفون‌ و بلندگوهای ایستاده عما کند. در واقع، شما با داشتن این صفحه کلید به تجهیزات جانبی دیگری برای کار خود نیاز نخواهید داشت.


WFH توسط ویکتوریا چیانگ، یکی از بنیانگذاران شرکت Acollective طراحی شده است. ویکتوریا چیانگ و لیل کیم، شرکت Acollective را با هدف تمرکز بر طراحی صنعتی در ایالات متحده تاسیس کردند. صفحه کلید WFH، یک راه حل فوق العاده برای دفاتر خانگی است و برای فریلنسرها بسیار مناسب می باشد.

 در حالت فعال wfh صفحه کلید

در دوران همه گیری کویید-19، بسیاری از شرکت‌ها سبک کار فریلنسری را انتخاب کرده‌اند که به کارگران این امکان را می‌دهد تا زمان بیشتری را به جای دفتر کار، در خانه بگذرانند. در این روش، تجهیزات اضافی روی میز بیشتر منجر به فضاهای درهم ریخته می شود که با میزان بهره وری تداخل ایجاد می کند.

wfh بلندگوهای

ویکتوریا چیانگ می گوید: "کیبورد WFH با ادغام عملکردهای میکروفن و بلندگو، فضای میز را خلوت تر و تمیزتر می کند! این محصول با طراحی مینیمال خیره کننده، به طرز ماهرانه ای از علامت های واضح بصری برای نشان دادن حالت های مختلف استفاده می کند. روش کار آن به این صورت است: وقتی میکروفون WFH روشن می شود، بلندگو بالا می آید و چراغ LED روشن می شود. از سوی دیگر، هنگامی که بلندگوی WFH روشن می شود، بلندگو بالا می‌آید اما چراغ LED خاموش است. در نهایت، هنگامی که با صفحه کلید WFH کار می کنید یک روش ورودی/خروجی صوتی جایگزین، فعال می شود. به عنوان مثال زمانی که از هدست یا هدفون استفاده می کنید، بلندگو و میکروفون به عقب برگشته و جمع می شوند."


از طریق این نشانه‌های بصری فیزیکی جذاب، کاربران دیگر مجبور نیستند روش ورودی/خروجی خود را مدام چک کنند یا به صفحه تماس ویدیویی خود بروند تا بررسی کنند که آیا آنها بی‌صدا هستند یا خیر!

قابلیت جداسازی قطعات WFH


صفحه کلید جدید WFH، برای کاربران قابل جدا شدن است. کاربر زمانی که بخواهد در طول برگزاری جلسات آنلاین نکته ای را یادداشت برداری کند، می تواند خیلی راحت میز دسکتاپ خود را تغییر دهد و پس از اتمام کار از طریق آهن‌رباهای داخلی دوباره به هم متصل کند.


چاپ