نمایشگر استودیو اپل با وضوح 7K

اپل در حال کار بر روی یک نمایشگر با رزولوشن 7K بالاتر از Pro Display XDR میباشد.

قبلا گزارش شده بود که اپل در حال کار بر روی یک جانشین برای نمایشگر Pro Display XDR است. در حال حاضر گزارش جدیدی می گوید که نام آن «Apple Studio Display» خواهد بود، هرچند جزئیات کمی برای نمایشگر استدیو اپل وجود دارد. با های فن تک همراه شوید تا اطلاعاتی هر چند کوتاه در ارتباط با این نمایشگر با وضوح بالا بدست آورید.

47297 92222 000 lead Pro Display XDR xl

تابستان گذشته طبق گزارشات، اعلام شد اپل بر در حال توسعه بر صفحه نمایش با کد J327 که دارای پردازنده یکپارچه A13 Bionic است، نکته جالب این است که این تراشه می‌تواند به مک‌های متصل کمک کند تا گرافیک‌های با وضوح بالا را بدون اعمال مالیات بر CPU اصلی رایانه مدیریت کنند یا ویژگی‌های هوشمندی مانند AirPlay را فعال کنند.

9745 1

همانطور که برای اولین بار توسط 9to5mac منتشر شد، این مانیتور J327 با پردازنده اختصاصی Apple Silicon، 7K خواهد بود. نمایشگر Pro Display XDR فعلی یک مانیتور 6K است و با اندازه صفحه نمایش 32 اینچ با وضوح 6016 پیکسل در 3384 پیکسل اجرا می شود.
گزارش‌های قبلی درباره ساخت نمایشگرهای جدید اپل ادعا می‌کردند که ال‌جی در حال تولید سه نمایشگر است. در ژانویه 2021، گزارش شد که اپل در حال کار بر روی یک نسخه ارزان‌تر از Pro Display XDR است.
هرچند که هنوز اطلاعاتی در دست نمی باشد که اپل قصد دارد چه زمانی از مانیتور جدید خود رونمایی کند.
البته در این میان، سازنده آیفون اعلام کرده است که میزبان یک رویداد رسانه ای در 8 مارس(17 اسفند1400) خواهد بود که در آن بسیاری معتقدند که شاهد معرفی نسل سوم آیفون SE با اتصال 5G خواهیم بود


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ