نبرد ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به تعویق می افتد؟!

ایلان ماسک اعلام کرد احتمالا نبرد بین او و مارک زاکربرگ به علت شرایط جسمانی به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ماسک زاکربرگ

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از انگجت؛ شاید نبرد تن به تن بین مدیران عامل بزرگترین شرکت های رسانه اجتماعی جهان به زمان دیگری موکول شود. علت این تاخیر به شرایط جسمانی ایلان ماسک بر می گردد. طبق ادعای او، احتمالا از ناحیه ستون فقرات نیاز به جراحی خواهد داشت. این موضوع شک و تردیدهای زیادی را در مورد برگزاری مسابقه پیشنهادی ماسک ایجاد کرده است.

مالک پلتفرم ایکس(توییتر سابق) این خبر را دیروز در حساب کاربری خود منتشر کرد. او در این پست با اشاره به نتایج MRI ناحیه گردن و ستون فقراتی که روز گذشته گرفته بود، نوشت:"آخر این هفته مشخص می شود که می توانم خود را به این مسابقه برسانم یا خیر!!" البته این دلیلی برای ترسیدن ماسک از مسابقه دادن با مارک زاکربرگ نیست!

باتوجه به ادعای مدیرعامل X قضیه خیلی جدی است و احتمالا نیاز به جراحی خواهد داشت. البته این جراحی فقط مسابقه را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه، می تواند فعالیت او را در شرکت های تسلا و اسپیس ایکس نیز هدف قرار دهد. در هر صورت نظر نهایی با پزشک معالج است و ما باید تا آخر این هفته منتظر پست بعدی Mask بمانیم. در حال حاضر، سهام تسلا با انتشار این خبر حدود 2 درصد کاهش یافت.

هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست. زاکربرگ، مدیرعامل متا گفته بود که احتمال دارد این مسابقه در شب 26 آگوست برگزار شود. اما طبق ادعای مدیرعامل متا، ماسک فعلا پاسخی نداده است . او در حساب کاربری پلتفرم Threads نوشت:«نفسم را حبس نمی کنم.»

هر دو مبارز برای رویارویی احتمالی مدتی مشغول تمرین هستند. اما برگزاری این رویداد به حضور هر دو طرف بستگی دارد. طبق گزارش قبلی، ماسک گفته بود که این مسابقه به صورت زنده در پلتفرم X پخش خواهد شد. درآمد حاصل از آن قرار است به موسسه خیریه کهنه سربازان اهدا شود. زاکربرگ این اقدام ماسک را نیز به تمسخر گرفت و پرسید:"آیا نباید این هزینه از طریق یک پلتفرم قابل اعتماد برای امور خیریه جمع آوری شود؟"


چاپ