قابلیت ربات چت Gen-1 : تبدیل متن و تصویر به ویدئو

ربات مبتنی بر هوش مصنوعی Gen-1 می تواند پیام های متنی یا تصاویر کاربران را با تصاویر ویدئویی واقعی ترکیب کند و ویدئوهای جدید بسازد.

Gen 1

سیستم تولید محتوای ویدئو به ویدئو هوش مصنوعی Gen-1 شرکت Runway قادر خواهد بود با استفاده از یک پیام متنی و یک تصویر اولیه، یک کلیپ را به کلیپ دیگر تبدیل کند. مدل هوش مصنوعی می‌تواند سبک تصویر یا متن کاربر را در ویدیوی اصلی اعمال کند و ویدیوهای جدیدی را به صورت خیلی واقعی تولید کند.


هنگامی که Gen-1 تصاویر ویدئویی را منتشر می کند شما برای ذخیره آن نیازی به کامپیوتر ندارید زیرا، می توانید ویدئو را در فضای ابری ذخیره کنید. این بات هم اکنون در مراحل تست اولیه است اما، تا چند هفته دیگر نسخه اولیه آن به صورت عمومی منتشر خواهد شد. مقاله مربوط به نحوه عملکرد این مدل هوش مصنوعی نیز توسط شرکت سازنده به زودی منتشر خواهد شد.


این ربات یکی از اولین مدل‌های هوش مصنوعی است که توسط یک تیم برنامه نویسی توسعه یافته است. محققان برای ساخت آن، مجبور شدند سال ها بر روی نحوه کار فیلمسازان و طراحان جلوه های ویژه یا همان VFX مطالعه کنند. کریستوبال والنزوئلا، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Runway گفت: " ما حالا می توانیم بیشتر محتوایی که آنلاین می‌بینید را تولید کنیم. ما حتی می توانیم در آینده نزدیک فیلم های بلند هم بسازیم. ابزار جدید به شما امکان می دهد سبک هر تصویر را کامل به هر ویدیویی که بخواهید منتقل کنید. تصاویر را به انیمیشن های متحرک تبدیل کنید. علاوه بر همه این موارد، می توانید بخش هایی از ویدیوهای خود را جدا کرده یا تغییر دهید."

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت runwayml مراجعه کرده و برای دسترسی به بات جدید درخواست بدهید.

 


چاپ