تسلا خودروی برقی تمام شهروندان اوکراینی را رایگان شارژ می کند.

براساس اطلاعیه تسلا،  این شرکت سوپرشارژرهای نزدیک مرز اوکراین را  برای خودروهای برقی افرادی که بعد از حمله جنگی روسیه قصد دارند کشور را ترک کنند به صورت رایگان شارژ خواهد کرد..

های فن تک در این مطلب قصد دارد خوانندگان عزیز را در جریان حمایت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از اوکراین قرار دهد، بنابراین با ما همراه شوید. تسلا ایلان ماسک شارژ رایگان خودروهای برقی را در 4 شهر در سراسر اوکراین برای کسانی که از کشور فرار می کنند ارائه می دهد. تسلا شارژ رایگان در بخش هایی از لهستان، اسلواکی و مجارستان در مرز اوکراین، جایی که هزاران نفر از درگیری ها فرار می کنند، ارائه می دهد.

TESLAMMMM

. هنوز مشخص نیست که تسلا این برنامه خود را تا چه زمانی قرار است ادامه دهد یا آیا سوپرشارژرهای دیگری نیز برای حمایت از شهروندان اوکراین رایگان خواهد شد یا خیر.؟
طبق گزارش منتشر شده، این اولین باری است که تسلا به دارندگان خودروهای برقی شخص ثالث شارژ کاملا رایگان ارائه می‌کند. غول خودروسازی ایلان ماسک اعلام کرد: «امیدوار هستیم تا این روش به شما کمک کند تا با آرامش خاطر به یک مکان امن برسید»
تسلا سابقه ارائه فعالانه خدمات سوپرشارژ رایگان را برای دارندگان خودروهای برقی متاثر از بلایای طبیعی مانند حوادث طوفان فلورانس و آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا در سال 2018 دارد، اما طبق گفته‌ها، این اولین بار است که برای دارندگان خودروهای برقی غیر تسلا شارژ رایگان ارائه می‌کند.
هرچند که تسلا هم اکنون در اوکراین فعالیتی ندارد اما گفته می‌شود برخی افراد خودروهای برقی این شرکت را به آن وارد کرده‌اند و این شرکت خودروساز نیز قصد دارد تا سایت‌های سوپرشارژر خود را در آن افتتاح کند. البته هنوز مشخص نیست که درگیری نظامی بین روسیه و اوکراین تا چه مدت ادامه داشته باشد و چه تاثیری روی برنامه‌های این شرکت خواهد داشت.
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا، تاکنون کمک زیادی به کشور اوکراین کرده است. علاوه بر ارائه شارژ رایگان به خودروهای برقی، او اخیرا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را برای این کشور فعال کرده بود و همچنین به وعده خود برای ارسال ترمینال‌های استارلینک نیز عمل کرد تا این کشور جنگ زده بتواند با مشکلات مربوط به اختلال اینترنت مقابله کند

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ