قابلیت نصب اپلیکیشن گوگل روي Android TV

کاربران گزارش می دهند که گوگل قابلیت نصب اپلیکیشن ها را در تلویزیون اندروید از طریق گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد

طبق گزارش‌ها، گوگل پلی اکنون گزینه‌هایی را برای دانلود برنامه‌ها در چندین دستگاه از تلفن، از جمله Chromecast و تلویزیون‌های Android نشان می‌دهد.

fghhkh

طبق گزارش‌ها، گوگل توانایی دانلود اپلیکیشن‌های فروشگاه Play را در تلویزیون‌های اندرویدی از گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند. این قابلیت به‌عنوان یک به‌روزرسانی سمت سرور منتشر می‌شود و همه کاربران نمی‌توانند بلافاصله آن را ببینند. با این حال، اکنون چندین کاربر از دریافت این قابلیت جدید برای نصب برنامه ها در Android TV خود به طور مستقیم از تلفن خود گزارش می دهند. این قابلیت مدت زیادی است که در نسخه وب Google Play در دسترس بوده است تا به آن اجازه دهد برنامه‌ها را در Chromecast و تلویزیون‌های Shield اجرا کند. این ویژگی در حال حاضر به گوشی های هوشمند نیز گسترش یافته است.
چندین کاربر به Reddit مراجعه کردند تا از رسیدن این توانایی برای بارگیری برنامه ها از تلفن های هوشمند برای تلویزیون های اندرویدی گزارش دهند. برای کسانی که این قابلیت را دریافت کرده‌اند، گزینه‌های جدیدی در زیر دکمه نصب قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند روی این کلیک کنند که آیا می‌خواهند روی تلفن نصب کنند یا روی تلویزیون اندرویدی که در همان حساب Google اجرا می‌شود. اگر برنامه‌ای روی همه دستگاه‌ها نصب شده باشد، گوگل آن را به‌عنوان «نصب شده در همه دستگاه‌ها» علامت‌گذاری می‌کند. به همین ترتیب، اگر برنامه بر روی تلفن دانلود شود، اما نه در تلویزیون اندروید، از کاربران می‌خواهد آن را با دکمه نصب در کنار نام تلویزیون نصب کنند.
Gadgets 360 نتوانست ویژگی جدید را در Google Play تأیید کند. Android Police گزارش می دهد که این یک به روز رسانی سمت سرور است و همه تلفن ها بلافاصله به این گزینه های جدید دسترسی ندارند. این احتمالاً برای Chromecast با Google TV و تلویزیون‌های Android سازگار می‌تواند کار کند.
Chromecast با Google TV در ماه اکتبر(مهر) معرفی شد که دارای پشتیبانی 4K HDR و کنترل از راه دور اختصاصی است. Chromecast جدید بیشتر شبیه Amazon Fire TV بود، زیرا رابط Android TV را به همراه دارد و فقط توانایی پخش رسانه در تلویزیون شما را دارد.
از 4K HDR تا 60 فریم در ثانیه، Dolby Atmos، Dolby Digital Plus، Dolby Vision، DTSX، HDR10+ و جریان های H.265 پشتیبانی می کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ