بهترین کارت های اعتباری برای افراد بدون سابقه اعتباری سال 2022

تنها به این دلیل که سابقه اعتباری ندارید، به این معنی نمی باشد که امکان دریافت کارت اعتباری را ندارید ، در واقع، دریافت اولین کارت اعتباری می تواند بخش مهمی از تاریخچه اعتباری برای کاربر باشد.

یکی از مراحل کلیدی برای افرادی که میخواهند برای اولین بار اقدام به دریافت کارت اعتباری کنند، پیدا کردن کارت مناسب است که به طور خاص برای این افراد طراحی شده است. در ابتدا باید ببینید نمره اعتباری یا اعتبار سنجی شما به چه صورت است؟
های فن تک لازم می داند، برای خوانندگان عزیز در ارتباط با اعتبار سنجی و نمره اعتبار توضیح کوتاهی بدهد، تا ادامه مطلب را با اطلاعات بیشتری مطالعه فرمایید.


رتبه اعتباری، مقیاسی ست برای محاسبه ریسک اعتباری که با استفاده از فرمولهای استانداردی از گزارش اعتباری استخراج و محاسبه می‌شود. می توان گفت که رتبه اعتباری مناسب در نتیجه پرداخت به موقع صورتحساب ها و تسهیلات دریافتی حاصل می باشد و نشان دهنده تمایل کاربر به بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود می باشد.(خوش حساب بودن فرد) البته در نتیجه تاخیر در بازپرداخت اقساط تسهیلات اعتباری یک رتبه منفی به اشخاص داده می شود. رتبه اعتباری عددی است بین 0 تا 900 که بر مبنای رفتار هر شخص در شبکه بانکی کشور به وی اختصاص داده می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، وضعیت اعتبـاری وی بهتـر بوده و ریسک معامله با ایشان نیز کمتر خواهد بود.


در اینجا سوال پیش می اید اگر شما در فکر ایجاد اعتبار هستید و نمره اعتباری لازم را ندارید چه باید بکنید؟با های فن تک همراه شوید تا پاسخ این سوال را دریافت نمایید.


اگر جزء آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید اقدام به دریافت کارت اعتباری نمایید، و یا درصدد اصلاح وضعیت مالی خود هستید، باید گفت تعدادی از کارت ها وجود دارند که به نمره اعتباری سه رقمی(0 تا900) شما اهمیتی نمی دهند.
چراکه اخیرا ، بانک هایی که به افراد فاقد امتیازات اعتباری هستنئ، کارت اعتباری صادر می کنند بیشتر شده است. به نحوی که افراد برای اثبات شفا فیت مالی خود تنها از طریق ارائه چک یا حساب پس انداز می توانند اقدام به دریات کارت اعتباری نمایند. البته شایان ذکر است این تغییر شیوه هنوز به تاییدیه بانک ها نرسیده است اما در گزارشات بیشتر وال استریت ژورنال این نکته تایید شده وام دهندگان(بانکها) در تصمیم گیری های اعتباری فراتر از نمرات اعتباری افراد را در نظر می گیرند.
در ادامه بهترین پیشنهادات را برای افرادی که فاقد نمرات اعتباری هستند گرد آوری کردیم و به سوالاتی که برای شما مطرح شده است پاسخ می دهیم.

1- بهترین کارت برای کسانی که اعتبار ندارند، Petal2 cash Back بدون نیاز به کارت ویزا
ویزا کارت Pental2 توسط Web Bank عضو FDIC صادر می شود. می توان به جرئت ادعا کرد که یکی از بهترین کارت ها برای شروع ایجاد اعتبار می باشد. این کارت بهترین انتخاب می باشد زیرا بدون کارمزد سالانه، بدون تاخیر، بدون کارمزد تراکنش خارجی و بدون کارمزد پرداخت برگشتی می باشد. محدوده اعتبار بین 300 تا 10.000 دلار طبق قوانین بانک می باشد. شما علاوه بر آن سود 2 تا 10 درصد می توانید بدست آورید.

7d711a80

پیشنهاد

N/A

APR

12.99% - 26.99%

اعتبار توصیه شده

Limited/Fair/Good/Excellent

محدود/ متوسط/ خوب/ عالی

نرخ سود

بالای 1.5% cash back برای بعد از 12 پرداخت نقدی حائز شرایط و 1% بازگشت نقدی برای خریدهای معتبر و تایید شده

هزینه سالانه

$0

خرید اولیه

N/A

 

2- گزینه مناسب برای دانش آموزان
کارت Discover it Student دارای شرایط ملایم تری نسبت به بقیه کارت های اعتباری است. به افراد برای اولین بار امکان بازپرداخت نقدی و جوایز با شرایط بهتری می دهد. اگراولین بار اقساط شما به تاخیر بیافتد بانک شما را تحت فشار وجریمه قرار نمی دهد. اما اگر به موقع پرداخت نمایید شما را هر ماه 1 الی 2 درصد پاداش می دهد.

discover

پیشنهاد

N/A

APR

12.99% - 26.99%

اعتبار توصیه شده

Limited/Fair/Good/Excellent

محدود/ متوسط/ خوب/ عالی

نرخ سود

بالای 1.5% cash back برای بعد از 12 پرداخت نقدی حائز شرایط و 1% بازگشت نقدی برای خریدهای معتبر و تایید شده

هزینه سالانه

$0

خرید اولیه

N/A

3- بهترین گزینه برای دانشجویان بین المللی
مناسب ترین گزینه برای بانک های سنتی و صادرکنندگان کارت اعتباری می باشد. و برای دانشجویانی که اولین بار همچین تجربه ای را می کنند تخصص دارد. کارت دانشجویی دارای شرایطی می باشد نظیر: 1درصد از همه هزینه ها را بر میگرداند و اگر اقساط شما به تعویق بیافتد دارای کارمزد دیرکرد پایین و با18.74% APRمی باشد که بستگی به نرخ اصلی دارد. این کارت اعتباری دارای نرخ پاداش کمتری نسبت به سایر کارت ها دارد

deserve

پیشنهاد

N/A

APR

18.74%

اعتبار توصیه شده

Limited/Fair/Good/Excellent

محدود/ متوسط/ خوب/ عالی

نرخ سود

1% در صد پاداش بابت خرید

هزینه سالانه

$0

خرید اولیه

N/A

4- یک کارت امن خوب برای کسانی که اعتبار ندارند
کارت های امن اعتباری با سایر کارت های اعتباری تفاوت دارد. شما برای افتتاح حساب نیاز به یک سپرده گذاری دارید که به میزان اعتبار شما به میزان آن بستگی دارد. این نوع حساب برای افرادی که ماهانه نیاز به پرداخت یک قبض دارند مناسب است.

پیشنهاد

N/A

APR

26.99%

اعتبار توصیه شده

محدود

نرخ سود

1% در صد پاداش بابت خرید

هزینه سالانه

$0

خرید اولیه

N/A

 

سئوال: اگر نمره یا سابقه اعتباری نداشته باشم بهترین گزینه برای ایجاد اعتبار چیست؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت بهترین گزینه کارتی است که " معیار تایید اعتبار" داشته باشد. معیارهای تایید اعتبار یعنی همان سوابق چک و حساب پس انداز شما. اگر از قبل با بانک آشنایی و در آن حساب جاری دارید می توانید شروع کنید. گزینه دیگر این است که برای کارت اعتباری نزد آن بانک دو امضا داشته باشید. به معنای دیگر امضای مشترک دو نفر این امکان را می دهد که در یک حساب اعتباری حضور داشته و ازپرداخت به موقع و مانده اطمینان حاصل کنید. نکته خوب ماجرا در این است که هر دو نفر می توانند نمره اعتباری خود را افزایش و بهبود ببخشند. اما اگر شما فرد یا دوست مطمنی ندارید که از آن استفاده نمایید مناسب ترین گزینه کارت اعتباری دانشجویی یا کارت اعتباری ایمن است.


سئوال: اگر حساب جاری نداشته باشم باید چه کاری انجام دهم؟
در بیشتر موارد برای حائز شرایط بودن جهت دریافت کارت اعتباری به یک حساب جاری و شواهدی مبنی بر اثبات درآمد عادی نیاز دارید.


سئوال: سریعترین راه برای ایجاد اعتبار چیست؟
در حالیکه بیشتر فرآیند ایجاد اعتبار کاری زمان بر است اما نکاتی وجود دارد که شما با رعایت آنها سریعتر بتوانید انجام دهید مانند:
1- ابتدا تمام قبض های خود را به موقع پرداخت نمایید این کار باعث افزایش امتیاز پرداخت در اعتبار شما خواهد شد.
2- تلاش کنید میزان استفاده از اعتبار خود را تا حد امکان کاهش دهید.
3- اگر میخواهید ترکیب اعتباری خود را افزایش دهید توجه کنید که در یک زمان حساب های اعتباری را افتتاح نکنید. زیرا اگر از چند حساب اعتباری درخواست وام کنید وام دهندگان شما را در دسته مشتریان خطر پذیر قرار می دهند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ