هدیه ویژه مدیرعامل ردمی به یک خریدار گوشی ردمی Turbo 3

شرکت ردمی در بخشی از تیزر تبلیغاتی گوشی ردمی Turbo 3 اعلام کرد که قصد دارد به یک خریدار تصادفی گوشی، یک سال استفاده رایگان از خودروی برقی SU7 هدیه بدهد.

هدیه ردمی به خریدار گوشی توربو 3

لی جون، مدیرعامل شیائومی چند روز پیش اعلام کرد که در صورت دستیابی به رکورد فروش گوشی ردمی توربو ۳ به تیم سازنده سازنده ردمی یک دستگاه خودروی برقی SU7 به عنوان قدردانی هدیه خواهد داد. ردمی در 10 آوریل از گوشی جدید خود به همراه تبلت ردمی پد پرو رونمایی کرد. تبلت ردمی پد پرو به صورت رسمی در سراسر فروشگاه های چین برای فروش عرضه شد. گوشی توربو3 اولین گوشی پرچم دار این کمپانی به حساب می آید و حدود۱۹۹۹ یوان (حدود ۲۷۶ دلار آمریکا) قیمت دارد.

از طرف دیگر ثبت یک رکورد فروش جدید برای گوشی توربو3 و سازندگان آن، موفقیت بزرگی محسوب می شود. با نزدیک شدن به اولین رکورد پیش بینی شده شیائومی قصد دارد به یک خریدار خوش شانس به صورت تصادفی یک هدیه ویژه اهدا کند. رسیدن Redmi Turbo 3به هدف فروش، خبر خوبی برای این گوشی و کل تیم ردمی به شمار می‌رود. هدیه‌ی ویژه مدیرعامل شیائومی نیز نشان‌دهنده‌ی قدردانی او از تلاش‌های تیم ردمی است.

هدیه ردمی به خریدار گوشی توربو 3

این گوشی توانست در هفته اول عرضه رسمی به عنوان «پرفروش‌ترین گوشی» در بین تمام دستگاه های جدید هم رده خود دست پیدا کند. توربو 3 توانست از همان 30 اول، بالاترین رکورد فروش در بازه‌ی قیمتی ۲,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰ یوان در سال 2024 را به نام خود ثبت کند.

وانگ تنگ، مدیرکل شرکت ردمی، با انتشار یک پست رسمی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo از حمایت کاربران قدردانی کرد. او در پست خود نوشت که ردمی توربو ۳ با موفقیت به اولین هدف فروش خود رسیده است. وانگ تنگ در ادامه اضافه کرد در تاریخ ۲۳ آوریل، از بین خریداران خوش‌شانس، یک نفر به صورت تصادفی انتخاب خواهد شد. این خریدار خوش شانس می تواند به مدت یک سال، از خودروی لوکس شیائومی SU7 به صورت مجانی استفاده کند. این هدیه نشان‌دهنده‌ی قدردانی تیم ردمی از اعتماد خریداران است. طبق بیانیه مدیرکل، هر کسی که در بازه بازه‌ی زمانی ۱۰ آوریل (ساعت ۲۰:۰۰) تا ۱۵ آوریل (ساعت ۲۳:۵۹) از طریق فروشگاه‌های رسمی شیائومی گوشی ردمی توربو3 را خریداری کرده باشد، می تواند کاندید دریافت این هدیه باشد.

نحوه‌ی شرکت در قرعه‌کشی:

خرید ردمی توربو ۳ از طریق فروشگاه‌های رسمی شیائومی در بازه‌ی زمانی اعلام شده.

• داشتن حداقل ۱۸ سال سن
• دارا بودن گواهینامه‌ی رانندگی با حداقل دو سال اعتبار
• ارائه‌ی سوابق خرید ردمی توربو ۳ برای دریافت حق استفاده‌ی یک ساله از خودروی SU7
• تحویل گرفتن شخصی خودرو و عدم امکان ایجاد هرگونه تغییر در آن

زمان اعلام برنده:

• وانگ تنگ، مدیرکل برند ردمی برنده‌ی خوش شانس را در تاریخ ۲۳ آوریل از طریق حساب رسمی Weibo و Douyin خود اعلام خواهد کرد.


چاپ