اولین تصاویر رسمی از گوشی وان پلاس 12 منتشر شد

شرکت وان پلاس قصد دارد 4 دسامبر از گوشی جدید وان پلاس 12 در چین رونمایی کند.

وان پلاس12

طبق گزارش ردیاب اندروید؛ شرکت چینی وان پلاس به تازگی تصاویری از پرچمدار جدید خود منتشر کرد. دکمه محبوب Alertکه به کاربران امکان می داد گوشی خود را از حالت زنگ به حالت لرزش یا بی صدا تغییر دهند، از سمت راست به سمت چپ منتقل شده است. اما، چرا؟! این کار به وان پلاس امکان می دهد یک آنتن جدید را برای بهبود عملکرد بازی به آن اضافه کند. علاوه براین، سازنده معتقد است که قرار دادن اسلایدر Alert در سمت چپ گوشی باعث می شود که طراحی گوشی ظریف تر و مدرن تر به نظر برسد.

OnePlus در بیانیه رسمی خود اعلام کرد:"طبق بررسی متخصصان ما در مراحل تست گوشی، بهترین مکان قرار گیری آنتن بازی زمانی است که گوشی در جهت افقی و بین انگشتان اشاره کاربر نگه داشته شود. اما، به علت قرار گیری آنتن ها در مدل های فعلی این امکان وجود نداشت. با انتقال Alert Slider در طرف مقابل گوشی، می توان از آنتن های بازی بهتری در OnePlus12 استفاده کرد. نتایج تست های آزمایشگاهی نشان می دهد که این کار می تواند سیگنال آنتن بازی را تا 3 دسی‌بل بهبود ببخشد و میزان تاخیر در زمان اجرای بازی را تا 15 درصد کاهش دهد."

وان پلاس12 رنگبندی

یکی از نکات دیگری که در پست Weibo شرکت آمده است مربوط به بدنه گوشی است. OnePlus12 بدنه شیشه ای دارد و در سه رنگبندی جذاب سبز کم رنگ، مشکی راک و سفید عرضه خواهد شد. تحلیلگران مشهور گوشی های هوشمند معتقدند پرچمدار جدید به صفحه نمایش 6.82 اینچی از نوع OLED شرکت BOE با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود. بنابراین، نمایشگرهای آن می توانند از حداکثر روشنایی 3000 نیت پشتیبانی کنند. از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز دارای اسنپدراگون 8 نسل‌3 (AP) است. این دستگاه می تواند تا 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 را به راحتی ساپورت کند.

آرایه دوربین های پشتی آن از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری تشکیل می شود. وان پلاس در پرچمدار بعدی خود از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 5400 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. سری 12 از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. سازنده چینی OnePlus12 را تا سه ماهه اول سال 2024 در بازار گوشی ایالات متحده عرضه می کند. اگر این مشخصات واقعی وان پلاس12 باشد، این گوشی می تواند به یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال 2024 تبدیل شود.


چاپ