شارژ فوق سریع شیائومی در سال 2022 (ویدئو)

چند ماه پیش، شیائومی جدیدترین راه حل های شارژ سریع HyperCharge خود را معرفی کرد و نشان داد که در آینده فناوری شارژ سیمی 200 واتی و فناوری شارژ بی سیم 120 واتی برای تلفن های هوشمند خود دارد.

به تازگی گزارش شده است که فناوری HyperCharge شیائومی می تواند تا ژوئن 2022 به تولید انبوه برسد و در تلفن هوشمندی که در همان سال عرضه میشود استفاده خواهد شد.
نکته جالب این است که این گزارش ادعا می کند که گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX 5 اولین دستگاهی است که از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می کند و اشاره می کند. همچنین می افزاید که این تلفن ممکن است از فناوری شارژ سریع بی سیم 120 وات پشتیبانی نکند اما دارای شارژ بی سیم 50 واتی است. این یعنی درصورت صحت ادعاهای گزارش مذکور، می‌توان انتظار داشت پرچم‌دار جدید سری میکس شیائومی سال آینده و تنها با اختلاف یک سال نسبت به MIX 4 به بازار عرضه شود

Xiaomi HyperCharge

این گزارش ادعا می کند که شیائومی دو سری گوشی پرچم‌دار دارد که در یکی از آن‌ها تمرکز خود را بیشتر روی «عملکرد، دوربین و صفحه‌نمایش» گذاشته است. از سوی دیگر ، سری Mi MIX با فناوری آزمایشی عرضه می شود که در مورد صفحه نمایش ، مواد تلفن و شارژ راه حل های ابتکاری ارائه می دهد.
Mi MIX 4 که به تازگی راه اندازی شده است دارای پشتیبانی شارژ سیمی 120 واتی است که سال گذشته همراه با گوشی هوشمند Mi 10 Ultra معرفی شد و همچنان یکی از سریعترین راه حل های شارژ تلفن های هوشمند است. اما پرچمدار امسال Mi 11 Ultra به شارژ سریع 67 واتی محدود شده است. به همین دلیل، گمانه زنی می شود که راه حل شارژ سریع 200 واتی در تلفن هوشمند Mi MIX 5 در دسترس خواهد بود.
شارژ سیمی Xiaomi HyperCharge 200W می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تا 50 درصد ظرفیت تنها در سه دقیقه شارژ کند. و فقط هشت دقیقه طول می کشد تا 100 درصد باتری را به دست آورید. از طرف دیگر ، شارژ بی سیم 120 واتی می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 1 دقیقه تا 10 درصد ، در 7 دقیقه 50 درصد و تنها در 15 دقیقه شارژ کند.

سرعت شارژ گوشی فعلی که از آن استفاده می‌کنید چقدر است؟ های فن تک شما را به تماشای ویدئو فناوری شارژ 200 وات شیائومی دعوت میکند.


چاپ