تبلت وی 7 پرو آنر با تراشه کامپنیو 1300T

آنر در 12 آگوست(21مرداد) رویدادی برای معرفی جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری خود برگزار خواهد کرد،رویدادی که طی آن محصولاتی از جمله Honor Magic 3.و Honor Tablet V7 Pro معرفی خواهند شد.

تبلت وی ۷ پرو نه‌تنها برای برند چینی، بلکه برای مدیاتک نیز اهمیت فراوانی دارد؛ چراکه انتظار می‌رود در آن از تراشه‌ی جدید مدیاتک یعنی Kompanio 1300T استفاده شود.
MediaTek Kompanio 1300T از معماری شاخصی مشابه چیپست Dimensity 1200 برخوردار است. کامپنیو 1300T بر اساس لیتوگرافی ۶ نانومتری به تولید انبوه خواهد رسید. این تراشه از پردازنده هشت هسته ای متشکل از چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 بهره می برد. برای پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه از Mali G77 MC9 استفاده شده است که در مقایسه با به پردازنده‌ی گرافیکی تراشه‌ی قبلی سری کامپنیو، توان پردازشی بیشتری ارائه می‌دهد.

Honor Tablet V7 Pro

کامپنیو 1300T از مودم 5G استفاده میکند که از باند ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. مدیاتک گفته است محصولات مجهز به تراشه‌ی جدید این شرکت از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار خواهند شد. با توجه به نزدیکی زمان رونمایی از تبلت وی ۷ پرو، انتظار می‌رود تبلت بعدی آنر در بازه‌ی زمانی مشابه با آنچه مدیاتک اعلام کرده است به بازار عرضه شود.

به تازگی، آنر یک ویدیوی تیزر برای تبلت آینده به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این محصول با پوشش چرمی به رنگ آبی عرضه خواهد شد. این همچنین یک ماژول دوربین را نشان می دهد که شبیه سری Honor 50 است. در سمت چپ یک اسلات سیم کارت به همراه یک دکمه تنظیم صدا و یک میکروفون وجود دارد. همچنین یک مارک Honor در مرکز تبلت وجود دارد.
در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد Honor Tablet V7 Pro در دسترس نیست اما با توجه به اینکه قرار است طی چند هفته آینده این گوشی به بازار عرضه شود ، انتظار می رود که طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.


به نظر شما تبلت وی ۷ پرو آنر با دارا بودن تراشه‌ی کامپنیو 1300T مدیاتک می‌تواند به فروش بالایی برسد؟ دیدگاه خود را با های فن تک به اشتراک بگذارید.


چاپ