تیزر تبلیغاتی جدید اپل در مورد طول عمر باتری آیفون15 پلاس!

اپل با انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید، روی طول عمر زیاد باتری گوشی آیفون15 پلاس مانور می دهد.

 آیفون15 پلاس طول عمر باتری

اپل گوشی نسخه های ممتاز آیفون 15 پرومکس را به یک باتری 4422 میلی آمپر ساعتی و آیفون 15 پلاس را به باتری 4383 میلی آمپر ساعتی مجهز کرد. گوشی آیفون15 پرومکس در تست باتری توانست حدود 19 ساعت و 20 دقیقه و نسخه آیفون15 پلاس حدود 16 ساعت و 21 دقیقه دوام بیاورند. نسخه پلاس در زمان پخش ویدئو بهتر از آیفون15 پرومکس عمل کرد. این گوشی ویدئوها را به مدت 11 ساعت و 14 دقیقه پخش کرده بود در حالی که، نسخه پرومکس حدود 9 ساعت و 45 دقیقه ویدئوها را اجرا کرده بود.

نسخه آیفون پلاس شاید تمام ویژگی های مهم آیفون 15 پرومکس مانند لنز دوربین پریسکوپ تتراپیکسل با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را نداشته باشد اما، امکاناتی دارد که می تواند این شکاف را پر کند. امکاناتی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع OLED، جزیره داینامیک و دوربین 48 مگاپیکسلی واید. مهم تر از همه، با وجود قابلیت های ممتاز آن خریداران مجبور نیستند هزینه بیشتری بابت نسخه پرومکس بپردازند. قیمت آیفون15 پرومکس با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی به حدود 1199 دلار می رسد، در حالی که قیمت پایه نسخه پلاس با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی حدود 899 دلار است.

شرکت کوپرتینویی امروز تیزر تبلیغاتی جدیدی در مورد آیفون 15 پلاس منتشر کرد. این تیزر یک پریر برق را نشان می دهد که آهنگ"دوس تو" را با صدای خواننده Doe Boy می خواند. در این تصویر پریز برق به خاطر این که آیفون15 پلاس نیازی به شارژ مداوم ندارد ناراحت است. اپل ادعا می کند که این دستگاه طول عمر طولانی تری نسبت به آیفون های قبلی دارد. این آیفون می تواند ویدئوها را تا 26 ساعت و موسیقی را تا 100 ساعت با یک بار شارژ کامل پخش کند.

متن آهنگی که پریز برق می خواند این است:"نمی توانی برای آن فقیری که دلتنگ دوستش شده است، غمگین نباشی!" و در 30 ثانیه پایانی تیزر برچسب "Loooooong" که نشان دهنده عمر زیاد باتری است به نمایش در می آید. اپل در عنوان تیزر تبلیغاتی لیست یوتیوب می نویسد:«صفحه نمایش بزرگ و طول عمر باتری زیاد»

مشخصات سخت افزاری جدید iPhone 15 Plusعبارتند از:

• صفحه نمایش بزرگ: صفحه نمایش 6.7 اینچی آن از نوع Super Retina XDR OLED است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1290 در 2796 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پیکسل در اینچ دارد.
• عمر باتری بزرگ: باتری بزرگ 4383 میلی آمپر ساعتی آن می تواند به صورت مداوم یک روز کامل دوام بیاورد.
• جزیره پویا : دارای یک طراحی جدید برای دوربین جلو است که به آن "جزیره پویا" می‌گویند. این طراحی باعث می‌شود که دوربین جلو در هنگام استفاده از آن، کمتر به چشم بیاید.
• دوربین: یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارد که می تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت ‌کند.
• دوربین تله فوتو: 2X یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری وجود دارد که معمولا برای زوم کردن در تصاویر و فیلم‌ها استفاده ‌می شود.
• نسل بعدی پرتره: مجهز به یک حالت پرتره جدید است که می تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند.
• مقاوم در برابر نفوذ آب: دارای گواهینامه IP68 است که نشان می‌دهد می‌تواند تا عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.
پورت USB-C : دارای پورت USB-C است که جایگزین پورت لایتنینگ می‌شود.
• گلس رنگی بادوام: دارای گلس رنگی بادوامی است که در برابر خراش و ضربه مقاومت زیادی دارد.
• بدنه آلومینیومی: به علت بدنه آلومینیومی، گوشی سبک و محکمی است.

شاید به یاد داشته باشید که سال گذشته اپل تبلیغی را برای آیفون 14 پلاس منتشر کرد که بیشتر روی عمر طولانی باتری تمرکز داشت. در آن ویدئوی تبلیغاتی، یک کشاورز در حال رانندگی یک تراکتور بود و یک کدو تنبل غول پیکر را در یک جاده مستقیم می کشید. با اجرای برنامه موقعیت یابی روی آیفون 14 پلاس، می شنویم که برنامه به کشاورز می گوید: «برای 102 مایل مستقیم ادامه دهید».


چاپ