بهترین شارژر بی سیم، جایگزین AirPower اپل وارد می شود.

بهترین جایگزین AirPower اپل ، یک شارژ بی‌سیم خلاقانه ای است که بوسیله یک سیستم مغناطیسی سبک به سادگی دستگاه ها را شارژ میکند معرفی شد.

شارژرهای بی سیم Zens با تمام دستگاه هایی که از استاندارد Qi { Qi-Certified یک استاندارد برای انتقال انرژی بی‎سیم است. شارژ بی سیم Qi توسط کمپانی WPC تدوین شده و هدفش استاندارد کردن شارژ بی‌سیم روی تمام دستگاه‌هاست.} استفاده می کنند سازگار است.
Zens طیف محصولات با کیفیت بالا از فرستنده ها و گیرنده های شارژ بی سیم را به شما ارائه می دهد. به سادگی گوشی هوشمند، ساعت هوشمند یا هر دستگاه تلفن همراه دیگری را با استفاده از استاندارد Qi شارژ کنید. از شر سیم های نامرتب و آداپتورهای نامناسب خلاص شوید، چه در خانه، چه در اداره یا در حال حرکت!( نظر مترجم: این یک تبلیغ نیست یک واقعیت است!)

Liberty Built in Black 1

Zens در حال گسترش جایگزین عالی خود برای شارژر ناموفق AirPower اپل است،و در همین راستا شارژر بی‌سیم Liberty، با مدل جدیدی را معرفی نموده است، شارژر داخلی Liberty - همانطور که از نامش پیداست، به گونه‌ای طراحی شده است که مستقیماً روی میز گذاشته میشود و دستگاهرا شارز میکند.
در ابتدا شارژر اصلی Zens Liberty در سال 2020 عرضه شد و با یک طراحی خلاقانه 16 سیم پیچ ارائه شد که به کاربر این امکان را می داد که به سادگی یک تلفن یا دستگاه سازگار با Qi را در هر جایی روی پد شارژ بی سیم قرار دهید و با یک سیستم مغناطیسی سبک دستگاه ها را شارژ کنید.
برعکس مدل اصلی که کمی خسته کننده بود، شارژر داخلی لیبرتی جدید به گونه‌ای است که برای طراحی یکپارچه‌تر، مستقیماً در میز یا رومیزی کاربر قرار می گیرد. همچنین یک پورت شارژ USB-C 30 واتی اضافه می کند که به کاربر امکان می دهد مستقیماً تلفن یا تبلت را برای شارژ سریعتر وصل کنید.

Liberty built in Lifestyle 2 2 .0

احتمالاً هدف اصلی Zens توکار بیشتر برای شرکت‌ها برای خرید عمده و ادغام در دستگاه‌های اداری است تا اینکه مشتریان فردی به خرید و جدا کردن میزهای خود بپردازند تا تنظیمات شارژ کمی زیباتر داشته باشند، اگرچه هیچ چیز مانع از خرید شما نمی‌شود.
بزرگترین مشکل مدل داخلی جدید،( جدای از مهارت های مورد نیاز برای ادغام آن در یک میز ) این است که هیچ یک از شارژرها به اندازه کافی قدرتمند نیستند. به جای شارژ بی سیم دو دستگاه با حداکثر توان 15 وات، مانند شارژر اصلی Liberty، مدل داخلی هر کدام 10 وات شارژ می شود احتمالاً به دلیل این است که شارژر باید برق را با پورت USB-C اضافه شده به اشتراک بگذارد.
قیمت داخلی Zens از 249.99 یورو (تقریباً 284 دلار) برای مدل سفید ساده شروع می شود، در حالی که مدل شیشه ای با ظاهر بسیار جذاب تر، 279.99 یورو (حدود 318 دلار) قیمت دارد. این افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به مدل دسکتاپ اصلی است که 169 دلار در ایالات متحده برای نسخه معمولی و 199 دلار برای مدل با روکش شیشه ای قیمت دارد.
با این حال، حتی با وجود این اخطارها، Zens Liberty Built-in جدید تحولی جدیدو جذاب از طراحی اصلی است.
شارژر بی سیم داخلی Zens Liberty در ماه مارس(10 اسفند تا 11 فروردین) در دسترس خواهد بود.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ