سری گوشی های Vivo V23 5G، Vivo V23 Pro 5G

ویوو جدیدترین گوشی هوشمند سری V خود با نام V23 Pro را در هفته اول سال ۲۰۲۲میلادی در ایران عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی Vivo V23 5G، Vivo V23 Pro 5G نیز از طریق یک میکروسایت رسمی افشا شده است.
غول فناوری چینی از راه اندازی سری گوشی های هوشمند آینده از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است. یک میکروسایت برای سری Vivo V23 5G اکنون در وب سایت رسمی و در Flipkart فعال است و برخی از مشخصات کلیدی سری Vivo V23 5G را به نمایش می گذارد. در حال حاضر، Vivo تایید نکرده است که کدام گوشی‌های هوشمند را در این سری عرضه خواهد کرد، اما میکروسایت نشان می‌دهد که خط تولید Vivo V23 5G شامل دو مدل Vivo V23 5G و Vivo V23 Pro 5G است.

Vivo V23 Pro

طبق این توییت، سری Vivo V23 5G قرار گوشی هوشمند Vivo پنل پشتی تغییر رنگ خواهد داشت. گوشی مجهز به 5G به عنوان "اولین گوشی هوشمند تغییر رنگ هند" معرفی شده است. چراکه گوشی با تغییر نور، رنگ‌های خود را از طلایی به سبز تغییر می‌دهد.
همانطور که قبلا ذکر شد، ویوو به صراحت اشاره نکرده است که کدام گوشی های هوشمند را در ژانویه عرضه می کند. اما میکروسایت اشاره می‌کند که هر دو گوشی هوشمند – Vivo V23 5G و Vivo V23 Pro 5G – در این کشور در دسترس خواهند بود.
مشخصات Vivo V23 5G و Vivo V23 Pro 5G
میکروسایت برخی از مشخصات کلیدی سری Vivo V23 5G را فاش می‌کند. اشاره می کند که Vivo V23 Pro 5G آینده دارای یک صفحه نمایش خمیده 3 بعدی بسیار باریک است. Vivo V23 5G با یک قاب تخت فلزی که یادآور مدل های آیفون 13 است، عرضه خواهد شد. علاوه بر این، میکروسایت همچنین اشاره می‌کند که گوشی‌های هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 1200 5G تغذیه خواهند شد. این پردازنده با 8 گیگابایت رم جفت می شود و دارای 4 گیگابایت رم توسعه یافته است.
سری 5G ویوو وی 23 نیز از اتصال 5G برخوردار خواهد شد. برای اپتیک، این گوشی‌ها دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی خواهند بود که به عنوان سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند. از لنزهای دیگر می توان به سنسور فوق عریض و سنسور ماکرو اشاره کرد. در جلو، دوربین‌های سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی نیز از یک سنسور زاویه دید فوق‌العاده با پشتیبانی از حالت شب برخوردار خواهند بود.
این برند چینی در میکروسایت اشاره کرد که قابلیت تغییر رنگ به گزینه رنگی Sunshine Gold (سنسور تشخیص عمق تصویر با کیفیت 5 مگاپیکسلی (f/2.4) است) برای Vivo V23 5G و Vivo V23 Pro 5G محدود است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ