گوشی Oppo A95 با حافظه داخلی128

رندرهای Oppo A95 ، نمایشگر حفره‌ای، دوربین‌های سه‌گانه پشتی، موارد دیگر را نشان می‌دهد

گفته می شود که اوپو A95 دارای چیپست اسنپدراگون است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت می شود.
Oppo A95 در آستانه راه اندازی است زیرا چندین تصویر تبلیغاتی و رندر از تلفن هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است. تصاویر تبلیغاتی فاش شده اکثراً مطابق با تمام شایعات و گمانه زنی هایی است که پیرامون Oppo A95 منتشر شده است. رندرهایی که به تازگی به بیرون درز کرده اند، طراحی حفره ای برای دوربین سلفی را نشان می دهند و دو گزینه رنگی را پیشنهاد می کنند. به نظر می رسد گوشی هوشمند سری A جدید Oppo دارای یک ماژول دوربین عقب مستطیل شکل است که دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. همچنین گفته می‌شود که اوپو A95 مجهز به چیپست اسنپدراگون است که با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه شده است.

 OPPO A95 Renders

در گزارشی، 91Mobiles تصاویر تبلیغاتی و رندرهای Oppo A95 آینده را که از یک "خودی صنعت" تهیه شده است، به اشتراک گذاشته است.
گوشی Oppo با بریدگی سوراخ‌دار روی نمایشگر دیده می‌شود. رندرهای فاش شده دستگاه را در دو گزینه رنگی مشکی درخشان و نقره ای رنگین کمان نشان می دهد. بر اساس این گزارش، این گوشی بدون حاشیه عرضه می شود. پنل پشتی Oppo A95 با یک ماژول دوربین سه گانه دیده می شود که با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED سرلوحه آن قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، اوپو A95 دارای چیپست اسنپدراگون است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در زیر کاپوت جفت می شود. رم تا 5 گیگابایت قابل ارتقا است. علاوه بر این، گفته می‌شود که اوپو A95 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر فلش 33 واتی دارد.

 

افشای اطلاعات قبلی اشاره می‌کند که جدیدترین گوشی اوپو از سری A می‌تواند از نسخه 11.1 ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید 11 استفاده کند. همچنین گفته می شود که اوپو A95 دارای جک 3.5 میلی متری صدا به همراه هدفون همراه در جعبه است. این گوشی 4G نیز در این ماه در بازارهای آسیای جنوب شرقی حضور دارد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ