شلوار جین جیبی Z Flip سامسونگ

. ظاهرا سامسونگ در حوزه مد نیز فعال شده است،چراکه یک شلوار جین جیبی Z Flip را با یک جیب اختصاصی برای Galaxy Z Flip 3 طراحی نموده است

سامسونگ یک همکاری جدید در حوزه مد و پوشاک را با محوریت Galaxy Z Flip 3 اعلام کرده است، و در مقایسه با نسخه‌های محدود و لوازم جانبی که معمولاً دریافت می‌کنیم، غیرعادی به نظر میرسد.
و در این میان سامسونگ با محبوب‌ترین برند شلوار جین استرالیا، دکتر دنیم، همکاری کرده است و به تازگی یک جفت جین محدود را معرفی کرده است، که ویژگی تاشو منحصر به فرد Galaxy Z Flip 3 را در بر می‌گیرد. به این معنی که با داشتن یک جیبی مخصوص منحصر به فرد، گلکسی زد فلیپ ۳ را در خود جا میگیرد.

Z Flipjib

این را فراموش نکنید که مزیت اصلی گوشی های تاشو کاهش فضای استفاده شده آن است. گلکسی زد فلیپ 3 ، به لطف طراحی تاشویی که دارا است، یکی از جمع و جورترین گوشی های هوشمندی است که تا کنون ساخته شده است .
دکتر دنیم ظاهراً گلکسی زد فلیپ 3 را به عنوان یک ترند می‌داند که می‌تواند مزایای داشتن جیب‌های مستطیل شکل شلوار بزرگ و به نظر عده ای نامناسب را نفی کند. خانه مد این فلسفه را روی شلوار جین جدیدی با برچسب Z اعمال کرد و طرحی را ارائه کرد که دارای یک جیب کوچک است، و اندازه آن برای Galaxy Z Flip 3 کاملاً مناسب است.
شلوار جین جیبی Z Flip با Galaxy Z Flip 3 عرضه می شود
قیمت هر شلوار جین جیبی Z Flip 1499دلار است. البته ممکن است به نظر برسد که قیمت آنها از خود گوشی بیشترباشد، اما در واقعیت اینطور نیست. چراکه قیمت 1499 دلاری شامل یک شلوار جین و همچنین گلکسی زد فلیپ ۳ برای قراردادن در جیب منحصربه‌فردش است.

samsung galaxy z jeans stunt 2021 03

دکتر دنیم تنها 450 شلوار جین جیبی Z Flip Pocket تولید خواهد کرد، اما چه کسی می داند؟! شایدگوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 مسیر مد جدیدی را دوباره تعریف کند و پایان جیب های گشاد نزدیک باشد!
همکاری‌های مد سامسونگ برای دستگاه‌های تاشو تاکنون منجر به عرضه نسخه‌های محدود دستگاه‌های مذکور شده است - مانند Thom Browne Edition. اما همانطور که تلفن های تاشو محبوب تر می شوند، سامسونگ می تواند به روش های خلاقانه مختلف به همکاری های مد نیز نزدیک شود.


شلوار جین مخصوص گلکسی زد فلیپ ۳ از نظر شما تا چه اندازه موفق خواهد بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید


چاپ