رونمایی شیائومی از ساعت هوشمند ومچ بند سلامتی مدل 2023

شرکت چینی شیائومی به تازگی از دو گجت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro و Xiaomi Smart Band 8 رونمایی کرد.

شیائومی بند سلامتی

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از دیجیتال ترندز؛ شرکت چینی شیائومی یکی از سازندگان مطرح گجت های هوشمند در جهان محسوب می شود. این شرکت به تازگی با عرضه یک ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro و مچ بند Xiaomi Smart Band 8 توانست دوباره خبرساز شود. گجت ها با قابلیت های منحصربفردی که دارند می توانند جایگزین خوبی برای اپل واچ باشند.

این گجت ها فقط یک روز بعد از عرضه اپل واچ سری9 و اپل واچ اولترا 2 عرضه شدند. ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو یک ساعت شیک و با دوام است که می تواند برای افراد علاقه مند به ردیاب سلامتی و تناسب اندام گزینه مناسبی باشد. ساعت جدید ظاهر کلاسیک دارد و به نمایشگرهای 1.43 اینچی همیشه روشن از نوع AMOLED مجهز می باشد. جنس قاب آن از نوع فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. ساعت با قابلیت Wear OS by Google سازگاری کامل دارد بنابراین، کاربران می توانند به راحتی از طریق گجت به برنامه ها و ویژگی های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. ساعت به یک پردازنده اسنپدراگون W5 + Gen 1 مجهز است که می تواند از وضوح صفحه نمایش 456 در 466 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت پشتیبانی کند. از نظر حافظه نیز، دارای یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی و یک حافظه ذخیره سازی 2 گیگابایتی می باشد.

شیائومی ساعت هوشمند

شیائومی واچ 2 پرو هفت حسگر دارد که عبارتند از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نور محیط، قطب‌نمای الکتریکی، فشارسنج، ضربان قلب نوری و سنسور آنالیز امپدانس بیوالکتریکی. با کمک مجموعه این حسگرها می توان از ضربان قلب گرفته تا الگوهای خواب را به راحتی کنترل کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های شیائومی واچ جدید، طول عمر بالای باتری آن است. باتری با ظرفیت 495 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 65 ساعت شارژ را نگه دارد. بنابراین، کاربر می تواند بدون نگرانی تمام شدن شارژ در طول شبانه روز از آن استفاده کند. ابعاد این ساعت 47.6 در 45.9 در 11.8 میلی متر و وزن آن بدون در نظر گرفتن بند آن 54.5 گرم است. مهم ترین ویژگی آن خاصیت ضد آب است. بنابراین، لازم نیست زمان شنا یا حمام کردن نگران باشید.

بند ساعت از نوع چرم فلوئوروبر و در رنگ بندی های نارنجی، سبز، مشکی، نارنجی و قهوه‌ای طراحی شده است. البته به صورت پیش فرض 20 تصویر پس زمینه برای آن در نظر گرفته شده است که می توان طبق سلیقه خود آن را سفارشی کرد. شیائومی اوایل سال 2023 ساعت های Watch S1 Pro را معرفی کرده بود. اما به نظر می رسد ساعت Watch 2 Pro هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ امکانات از مدل قبلی برتری های بیشتری دارد.
بند سلامتی جدید شیائومی اسمارت باند8 برای ورزشکاران گزینه مناسبی است. دستگاه جدید به یک نمایشگر 1.62 اینچی همیشه روشن از نوع AMOLED مجهز می باشد. بنابراین، می تواند از حداکثر روشنایی 600 نیت، نرخ تازه سازی 60 هرتز و رزولوشن 192 در 490 پیکسل پشتیبانی کند. مچ بند به علت وجود سنسورهای 6 محوری، سنسور ضربان قلب PPG، حسگر نور محیط برای کنترل خواب، سنسور SPO2 می تواند در طول روز تمام علائم حیاتی بدن حتی زمان چرخه قاعدگی زنان را پیش بینی کند.

علاوه بر نمایشگر و سنسورهای هوشمند، بند شیائومی 8 خیلی سبک و جمع و جور است و ابعاد آن 48 در 22.5 در 10.99 میلی متر و وزن آن حدود 27 گرم می باشد. پس به راحتی می توانید در طول روز از آن استفاده کنید. اسمارت بند 8 به پردازنده آپولو بلو لایت مجهز است و با یک بار شارژ کامل تا 16 روز بدون وقفه کار خواهد کرد. سایر ویژگی های آن مانند جنس قاب فولادی، بند چرمی مشابه شیائومی واچ 2 پرو طراحی شده است. هر دو محصول جدید شیائومی قرار است تا اواخر سال جاری با قیمت های مختلف به بازار عرضه شوند.


چاپ