قیمت و مشخصات ساعت هوشمند Noise Colorfit Ultra 3

ساعت هوشمند Noise Colorfit Ultra 3به تازگی در هند رونمایی شد.

Noise Colorfit Ultra 3

طبق گزارش gizmochina ؛ ساعت هوشمند جدید مجهز به نمایشگرهای 1.96 اینچی از نوع AMOLED است. این ساعت نسل جدیدتر ساعت های Ultra2 به حساب می آید که در سال قبل وارد بازار شده بود.

مشخصات و ویژگی های Noise Colorfit Ultra 3

ساعت جدید Noise Colorfit Ultra 3 از لحاظ طراحی خیلی شبیه به اپل واچ اولتراست. مانند ساعت پرچم دار اپل در قسمت بالایی یک دکمه چرخشی و در قسمت پایین یک دکمه دیگر برای تنظیمات دارد. روکش دستگاه فلزی است و به همراه سه بنده فلزی، چرمی و سیلیکونی عرضه می شود.
ساعت صفحه نمایش بزرگی در اندازه 1.9 اینچی از نوع AMOLED دارد که حاشیه های آن نازک تر و حالت آن همیشه روشن است. کاربران می توانند با یک ضربه به صفحه، دستگاه را روشن کنند و با قرار دادن دست های خود روی نمایشگر آن را خاموش کنند.

ویژگی های ساعت هوشمند Noise Colorfit Ultra 3

ساعت نویز کالرفیت Ultra 3 مجهز به سنسور ضربان قلب، اکسیژن شمار 2SpO و ردیاب چرخه قاعدگی است. علاوه بر این، مجهز به سیستم های نظارتی الگوهای خواب، میزان استرس،

از نظر سلامتی، Noise Colorfit Ultra 3مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور 2SpO و ردیاب چرخه قاعدگی است. همچنین قادر به نظارت بر الگوهای خواب، تنفس شمار و سطح استرس است. این دستگاه پوشیدنی می تواند از حدود 100 حالت ورزشی به همراه تشخیص خودکار پشتیبانی کند.

ساعت نویز کالرفیت اولترا 3 یک بلندگو و میکروفون داخلی دارد که امکان اتصال پایدار، برد طولانی‌تر و جفت‌سازی آسان‌تر برای تماس های بلوتوثی را فراهم می کند. این ساعت امکانات دیگری مانند هشدارهای آب و هوا، به‌روزرسانی‌های موجودی، ماشین‌حساب، تنظیم موسیقی، یادآوری‌ها، نمایش اعلان‌ها و ... را هم دارد. طبق ادعای شرکت سازنده، ساعت جدید می تواند با یک بار شارژ تا 7 روز کار کند.

قیمت و زمان عرضه

شرکت نویز قیمت ساعت های Colorfit Ultra 3 را 4499 روپیه اعلام کرده است. این ساعت در رنگ بندی مشکی، آبی، سبز، مشکی کلاسیک، قهوه‌ای، قهوه‌ای تیره و نقره ای عرضه خواهد شد. سایت آمازون نیز قرار است از 2 مه سال جاری این ساعت را برای فروش در دسترس کاربران قرار دهد.


چاپ