سامسونگ ساعت گلکسی واچ6 پرو را با قاب چرخشی عرضه می کند!

قاب چرخان یکی از ویژگی های جذاب ساعت های هوشمند سامسونگ بود که این شرکت در مدل های گلکسی واچ 5 از آن استفاده نکرد.

galaxy watch

براساس گزارش جی.اس.ام ارنا؛ شرکت کره ای قصد دارد دوباره از این قاب متحرک استفاده کند اما این بار در ساعت های Samsung Galaxy Watch6 Pro ! ساعت های گلکسی واچ6 پرو وانیلی رنگ با قاب چرخشی عرضه می شوند. این ساعت ها برخلاف ساعت های گلکسی واچ 5 پرو که اندازه بزرگی(اندازه 45.4 میلی‌متری) داشتند، در دو نسخه عرضه خواهند شد.

با این حال، اندازه نهایی این ساعت های جدید هنوز معلوم نیست. سری گلکسی واچ در اندازه های 46 ، 42 میلی متری و صفحه نمایش 1.4 اینچی عرضه شده بودند. سری گلکسی واچ 5 نیز با دو نمایشگر 1.4 اینچی و 1.2 اینچی عرضه شده اند. اما به نظر می رسد واچ 6 پرو نیز در دو نسخه عرضه شود.

احتمال دارد ساعت های جدید سامسونگ امکانات بیشتری نسبت به مدل های قبلی داشته باشد. طبق تصاویر منتشر شده از گلکسی واچ 6 در گلکسی کلاب، این ساعت ها به یک باتری 40 میلی متری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی است که نسب به سری قبلی 5 درصد بیشتر است. یکی از عیب هایی که گلکسی واچ5 داشت اندازه باتری آن بود که نسبت به سری های دیگر سامسونگ بزرگ تر بودند. احتمال این که سری جدید هم با این مشکل مواجه شود، دور از ذهن نیست. سامسونگ قصد دارد ساعت جدید را به همراه گوشی های تاشو سامسونگ در رویداد آگوست رونمایی کند.


چاپ