5 دلیل برتری اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا دارای شاسی تیتانیومی، تاج بزرگتر و دکمه اکشن اضافی است که می تواند برای انجام چندین کار سفارشی شود.

apple watch ultra تصویر
طبق گزارش های فن تک، اپل واچ اولترا به عنوان یک ساعت هوشمند برای کسانی مناسب است که دوست دارند فضای مانور بیشتری بدون هیچ محدودیتی داشته باشند. اما به نظر می رسد در رویداد چند روز گذشته Apple و بازخورد کاربران اپل واچ، نشان می دهد که دستگاه جدید ارزش زیادی برای آنها دارد.


در اینجا چیزی است که Apple Watch Ultra را برای کاربران عادی اپل واچ جذاب می کند. Apple Watch Ultra دارای طراحی کمی متفاوت تر با شاسی تیتانیومی، تاج بزرگتر و دکمه Action اضافی است که می تواند به کاربران امکان سفارشی سازی دهد. واچ اولترا در مقایسه با ابعاد 45 میلی‌متری مدل‌های دیگر، دارای صفحه‌ای بزرگ‌تر در اندازه 49 میلی‌متری است، اما به دلیل بدنه تیتانیومی، وزن آن چند گرم سنگین‌تر به نظر می رسد.

 تصویر اپل واچ اولترا با بند قرمزسخت تر
ساعت جدید برای شرایط مختلف محیطی ساخته شده است، به این معنا که می تواند در دماهای بین 20 درجه سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد به خوبی کار کند. جالب اینجاست که بسیاری از کاربران عادی اپل واچ در مکان هایی با این شرایط قرار دارند. علاوه بر این، این ساعت برای کار در زیر آب تا عمق 40 متری نیز مناسب است.


عمر باتری
بسیاری از کاربران عادی می توانند از عمر باتری اضافی Ultra استفاده کنند که می تواند تا 36 ساعت با شارژ کامل و 60 ساعت در حالت کم مصرف کار کند. برای کاربرانی که به طور منظم پروازهای طولانی انجام می دهند و همیشه در سفر هستند، این بدان معناست که آنها مجبور نیستند برای شارژ اپل واچ خود در سالن های هواپیما سرگردان باشند. به عنوان مثال، زمانی که عجله دارید برای یک سفر کاری شبانه بیرون بروید، لازم نیست شارژر را همراه خود ببرید.

تصویر اپل واچ اولترا با بند زردلازم نیست بیرون از خانه را به داخل خانه بیاورید
بند منحصربفرد Ultra ممکن است برای بسیاری از افراد به گونه ای باشد که نتوانند آن را در محیط های رسمی بپوشند. این واقعیت که Ultra با هر بند اپل واچ دیگری سازگار است می تواند به افراد در این شرایط خیلی کمک کند.


دکمه ای برای اعمال منظم
دکمه Action می تواند به شما کمک کند پس از یک کوه پیمایی مسیر بازگشت را ردیابی کنید، همچنین می تواند به شما کمک کند تا رستورانی که در یک شهر جدید کشف کرده اید نشانک گذاری کنید و مسیر خود را تا آن جا پیدا کنید. ترکیبی از گزینه Compass Waypoint و BackTrack موارد استفاده شهری زیادی دارد که مطمئناً حتی در شرایط عادی نیز یک ویژگی پرکاربرد خواهد بود و بنابراین دکمه Action کمک خواهد کرد تا دسترسی سریع به بسیاری از موقعیت ها داشته باشید.


اپل واچ اولترا در هند با قیمت 89900 روپیه عرضه خواهد شد که تقریباً دو برابر قیمت اپل واچ سری 8 است. اما علی رغم قیمت بالای آن، بسیاری از افراد فقط آرزو دارند که صاحب یک ساعت هوشمند Ultra شوند.


چاپ