اپل واچ سری 8 شاید آن چیزی نباشد که منتظرش بودیم

انتظار می رود اپل در سپتامبر سال جاری به همراه عرضه آیفون 14، اپل واچ سری 8 را نیز معرفی کند. تقریباً یک ماه دیگر به این رویداد باقی مانده است و اطلاعات جدیدی در مورد اپل واچ سری 8 منتشر شده است که به ما تصویری از پوشیدنی های آینده این شرکت ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با اپل واچ جدید سری 8 با های فن تک همراه باشید.

apple watch8

جالب اینجاست که با برخی اطلاعات در مورد طراحی اپل واچ 8 که قبلاً منتشر شده بود، تناقض دارد. به گفته یک کاربر توییتر با نام ShrimpApplePro @، مدل های پایه اپل واچ سری 8 دارای طراحی مشابه سری 7 خواهد بود که شایعات قبلی در مورد احتمال صفحه نمایش لبه تخت جدید را رد می کند.


اطلاعات دهنده همچنین جزئیاتی در مورد قاب ها و رنگ های این پوشیدنی جدید اپل فاش کرد. آنها معتقدند که مدل های پایه اپل واچ سری 8 در حال حاضر دارای قاب تیتانیومی نخواهد بود و بدنه آن فقط از جنس آلومینیومی و فولاد ضد زنگ می باشد. مدل‌های آلومینیومی این ساعت در سه رنگ مختلف مشکی، نقره ای وقرمز عرضه می‌شوند. اما، مدل‌های فولادی ضد زنگ دارای رنگ بندی بیشتری هستند. همچنین، طبق منبع خبر ShrimpApplePro @، هیچ حسگر جدید قابل توجهی در ساعت گنجانده نشده است. جالب اینجاست که گزارش قبلی ادعا می‌کرد که اپل یک سنسور دما را با ساعت‌های سری 8 اضافه می‌کند، اما ممکن است این حسگر منحصر به مدل‌های گران‌تر باشد.

علاوه بر این، افشاکننده اضافه کرد که جعبه های اپل واچ سری 8 دارای چسب درزگیر قوی تری خواهند بود. این کار احتمالاً به خاطر جلوگیری از بسته بندی مجدد جعبه توسط فروشندگان پس از باز شدن پلمپ آن می باشد. در نهایت، آنها گفتند که سری 8 اواخر این ماه وارد فاز تولید انبوه خواهد شد و هیچ تاخیری در عرضه آن وجود نخواهد داشت.

اگر این درست باشد و اپل واچ سری 8 طراحی سری 7 را حفظ کند، با آنچه برخی از افشاگران اپل مطرح کرده اند تناقض دارد. پیش از معرفی سری 7، گزارش‌های متعدد ادعا می‌کردند که اپل طراحی کاملاً جدیدی با لبه‌های صاف ارائه می کند، که البته این اتفاق نیفتاد. مردم از آن زمان منتظر ساعت هوشمند سری 8 با طراحی مسطحی بودند، اما اگر این شایعه جدید درست باشد، این اتفاق هم رخ نخواهد داد. غیرممکن است که بخواهیم به طور قطع بگوییم منتظر چه چیزی باید باشیم، اما هر اتفاقی که بیفتد، مطمئناً جالب خواهد بود.


چاپ