آزمایشگاه توسعه گجت های پوشیدنی هواوی

هواوی بزرگترین آزمایشگاه بهداشتی خود را در چین افتتاح کرد تا تلاش‌های تحقیق و توسعه گجت های هوشمند خود را تقویت کند.

نیروگاه فناوری چینی هوآوی، در حمایت فزاینده خود از توسعه دستگاه های پوشیدنی هوشمند سلامت و تناسب اندام، بزرگترین آزمایشگاه بهداشتی خود را افتتاح کرده است. تاسیسات آزمایشگاه سلامت هوآوی در دریاچه سونگشان، دونگوان، چین، نقطه اوج سرمایه‌گذاری 200 میلیون یوان (دلار) هواوی در حمایت از تحقیق و توسعه پوشیدنی‌های هوشمند است.
جدیدترین مرکز آزمایشگاه سلامت هوآوی، بزرگترین آزمایشگاه این شرکت است و تا 80 آزمایش شبیه‌سازی را پشتیبانی می‌کند که کل گستره توسعه پوشیدنی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد. این مرکز میزبان تیم های مهم تحقیق و توسعه هواوی خواهد بود که همزمان با توسعه محصولات پوشیدنی هوشمند هوآوی، تحقیقات پیشرفته ای را در زمینه سلامت و تناسب اندام انسان انجام می دهند. آزمایشگاه جدید ظرفیت و پتانسیل بسیار مورد نیاز را به آزمایشگاه موجود هوآوی در شیان چین اضافه می کند که بر برنامه های کاربردی نوآورانه برای سلامت و تناسب اندام تمرکز دارد.

huawei rd 4

در بیانیه ای که هوآوی منتشر کرد، این شرکت اعلام کرد که آزمایشگاه جدید سلامت هواوی قصد دارد به یک موسسه فناوری سلامت و تناسب اندام در سطح جهانی تبدیل شود که به محصولات، استانداردها، گواهینامه ها و فعالیت های صنعت اختصاص دارد. مرکز پیشرفته آزمایشگاه سلامت هواوی از تحقیق و توسعه فناوری‌های گجت های جدید برای نظارت بر سلامت گسترده و قوی پشتیبانی می‌کند. آزمایشگاه شبیه سازی اکسیژن خون قادر است، محیط هایی با ارتفاع بالا را شبیه سازی کند که به عنوان آزمایش های مربوط به اشباع سطح اکسیژن و همچنین تاثیر آن بر عملکرد های بدن را مورد بررسی قرار دهد.

huawei rd 3

آزمایشگاه سلامت هواوی تمامی امکانات مورد نیاز برای مشاهده و اندازه گیری تغییرات بدن در ارتفاعات مختلف در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. هواوی می گوید آزمایشگاه جدید این شرکت یک موسسه فناوری سلامت و تناسب اندام جهانی محسوب می شود که درآن محصولاتی در این زمینه با استانداردها وگواهینامه های مربوط به این صنعت متمرکز شده اند. به گفته این شرکت، علاوه بر این، این آزمایشگاه می تواند ظرفیت هواوی را برای ارائه برنامه های نوآورانه سلامت و تناسب اندام و خدمات بهداشتی از جمله معاینه میکرو فیزیکی، ورزش های دیجیتال و تناسب اندام در خانه را فراهم کند.
هوآوی امیدوار است سرمایه‌گذاری هنگفتش در آزمایشگاه سلامت، توسعه ابزارهای پوشیدنی نوآورانه‌اش را که به طور فزاینده‌ای به یک ابزار بهداشتی حیاتی برای همه اقشار مردم تبدیل شوند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ