سامسونگ بزودی از تبلت گلکسی S9 وانیلی رونمایی می کند

شرکت سامسونگ قصد دارد در سال جاری از تبلت جدید گلکسی S9 وانیلی رونمایی کند.

SAMSUNG TAB S9

براساس گزارش فون اریا؛ تبلت جدید سامسونگ فرق چندانی با مدل قبلی خود (Tab S8 Ultra) ندارد. شایعاتی در مورد شباهت های زیاد تبلت S9 Ultra با مدل سال قبل مطرح است. البته نمی توان سازنده آن را سرزنش کرد زیرا، تبلت های اندرویدی اخیر این شرکت از نوآوری کمتری برخوردار بودند.
اگر نمایشگرهای 12.4 یا 14.6 اینچی برای شما جذابیت زیادی ندارد پس، تبلت جدید اس-9 با دو بروز رسانی که نسبت به مدل قبلی دریافت کرده است می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چند هفته قبل خبری از ای شرکت به بیرون درز پیدا کرد که، SAMSUNG ظرفیت باتری تبلت های 11 اینچی نسخه Tab S8 را از 8000 به 8500 میلی آمپر ساعت ارتقا داده است. البته، راس یانگ تحلیل گر مشهور صنعت نمایشگرها معتقد است که علاوه بر ظرفیت باتری، نمایشگرهای LCD آن نیز به نمایشگرهایOLED تغییر یافته است. تبلت های جدید به احتمال زیاد مانند مدل های دیگر این سری، از پردازنده های پیشرفته «Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy» تغذیه خواهد کرد. بنابراین، قیمت آن هم باید نسبت به مدل S8 بالاتر باشد.

تبلت های وانیلی گلکسی اس-9 مانند تبلت های مدل اس-9 و اس-9 اولترا، دارای یک پنل نمایشگر Super AMOLED با کیفیت بالا می باشند. این پنل ها وضوح تصویر محتواهای ویدئویی را در مقایسه با گلکسی تب اس 8 -11 اینچی بهتر نمایش می دهد. بنابراین، طبیعی است که ظرفیت باتری افزایش پیدا کند. اما، مدل های گلکسی تب اس 9 پلاس و تب اس 9 اولترا به احتمال زیاد از همان ظرفیت باتری نسل های قبلی استفاده می کنند. فناوری نمایشگر‌های Tab S9 دقیقا از نمایشگر گوشی‌های سری s23 الگو برداری شده است که منطقی به نظر می رسد.

متأسفانه، راس یانگ هیچ اطلاعاتی در مورد رقیب آن، آیپد پرو ندارد. هنوز زمان دقیق رونمایی تبلت های جدید مشخص نیست. شاید سامسونگ بخواهدTab S9 را به همراه گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5 و گلکسی واچ 6 در رویداد ماه آگوست رونمایی کند.


چاپ