2 ویژگی جدید گوشی وان پلاس R11

از آن جا که به عرضه جهانی گوشی های سری وان پلاس 11 در سه ماهه اول سال 2023 نزدیک می شویم، طبیعی است که بخواهیم در مورد آن اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

onepluss 11 r

کانسپت وان پلاس 11 قبلا منتشر شده است بنابراین، با طراحی آن آشنا هستیم. کارشناسان پیش بینی می کنند این گوشی چینی جدید همراه با یک شارژر 100 واتی عرضه خواهد شد.


گوشی پرچمدار بعدی OnePlus خیلی شیک به نظر می رسد اما، فراموش نکنیم که این شرکت از کجا شروع به کار کرد! این شرکت با هدف ساخت گوشی‌هایی که از نظرعملکرد مشابه گوشی‌های پرچم دار هستند ولی قیمت پایین تری نسبت به آن‌ها دارند، شروع به کار کرد. با توجه به این نکته، جالب است بدانید که وان پلاس قصد دارد امکانات جدیدی را به OnePlus11 R اضافه کند. این گوشی جدید همراه باOnePlus11 رونمایی خواهد شد. بنابراین، از میان سری وانپ پلاس 11 حداقل یک مورد طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.


این خبر از سوی وب سایت MySmartPrice منتشر شده است. بر اساس آن، ما شاهد بازگشت نوار لغزنده هشدار وان پلاس به مدل های ارزان قیمت تر خواهیم بود. شرکت سازنده تا قبل از این، ویژگی جدید را فقط در مدل‌های گران‌تر و پیشرفته‌تر این شرکت ارائه می کرد. اما، مدل های OnePlus10 R و OnePlus10 T فاقد این ویژگی هستند. نوار لغزنده هشدار یکی از نمادهای OnePlus بود که همه این شرکت را با این نماد می شناختند. بنابراین، دیدن این ویژگی در مدل‌های ارزان قیمت تر خبر خوبی است.


دومین ویژگی وان پلاس در سری جدید R قرار خواهد گرفت که، یک بلستر IR است. این افزونه جدید به اندازه ویژگی قبلی هیجان‌انگیز نیست. اما، شما برای کنترل سایر وسایل الکترونیکی در خانه یا محل کار خود به یکی از این افزونه‌ها نیاز دارید. در حقیقت، این اولین باری است که OnePlus یک افزونه IR Blaster را روی یکی از تلفن‌های خود قرار می دهد.


چاپ