نسخه بتای One UI 5 سامسونگ برای کاربران گلکسی S22 منتشر شد

نسخه بتای Samsung’s One UI 5  برای دارندگان گلکسی S 22 منتخب از طریق برنامه Samsung Members عرضه شد. سامسونگ اعلام کرد که عرضه اولیه آن در ابتدا محدود به آلمان، کره جنوبی و ایالات متحده خواهد بود. اندکی پس از انتشار این خبر، به سرعت اطلاعیه از دسترس خارج شد. احتمالاً نشانه این است که پست زودتر از زمان مورد نظر منتشر گردیده است. برای اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت این نسخه جدید سامسونگ با های فن تک همراه باشید.

samsung beta

معمولا سامسونگ بر اساس زمان‌بندی تعیین شده حرکت می‌کند، اما افرادی که دسترسی زودهنگام به One UI 5 دارند، برای انتشار سریع ویژگی‌های جدید به توییتر رفته‌اند. همانطور که انتظار می رفت، One UI 5 سفارشی سازی را در خط مقدم به روز رسانی قرار می دهد. اکنون، کاربران گلکسی امکانات زیادی در رابطه با ظاهر رابط کاربری خود خواهند داشت.

نمونه‌های اولیه‌ای که در توییتر دیده‌ایم شامل مواردی مانند گزینه‌های رنگی گسترده، انباشته کردن ویجت‌ها و روش‌های بیشتر برای سفارشی کردن تنظیمات اعلان می باشد. همه این ها را سامسونگ به طور رسمی اوایل دیروز به همراه جزئیات سایر ویژگی های جدید که با به روز رسانی ارائه می شود، توضیح داده است.


در حالی که اضافاتی مانند تنظیمات ساده صدا و زبان مطمئناً هیجان‌انگیز هستند، شاید جذاب‌ترین بخش One UI 5 گزینه‌های دوربین و دسترسی پیشرفته باشد. دوربین جدید تعداد انگشت شماری از ویژگی ها را ارائه می‌کنند، مانند راهنماهای مفیدی که به کاربران اطلاعات خوبی در مورد نحوه استفاده صحیح از هر یک از لنزهای دوربین Galaxy S22 ارائه می‌دهند. خصوصیت های جدید به این منظور است که تعامل کاربران با دستگاه‌های گلکسی خود را با استفاده از ویژگی‌هایی مانند ذره‌بین و انواع جدید راهنمای گفتاری آسان‌تر از همیشه می‌کنند. همانطور که در سال‌های گذشته اشاره شد، به‌روزرسانی بزرگ بعدی اندروید، اندروید 13 در راه است.


اگر گلکسی S22 دارید و می‌خواهید One UI 5 بتا را امتحان کنید، برنامه Samsung Members را باید دانلود و استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که اگرچه سامسونگ در سایت خود اعلام کرده است که نسخه بتا در ایالات متحده، آلمان و کره جنوبی در دسترس خواهد بود، اما هنوز هیچ گونه دسترسی در ایالات متحده دیده نشده است. یک مشکل در مورد دسترسی منطقه ای می تواند این باشد که شرکت اطلاعیه را لغو کرده، بنابراین کاربران ایالات متحده همچنان باید منتظر اخبار این شرکت بمانند.


چاپ