بررسی ساعت هوشمند GT Runner هواوی ساعتی برای ورزشکاران

Huawei ساعت GT Runner را به عنوان جدیدترین پوشیدنی هوشمند ورزشی خود معرفی کرد.این ساعت هوشمند یکی از بهترین ها در سال 2022 می باشد.

تصو اولیه ما در مورد این ساعت هوشمند، یک نسخه سبک تر از ساعت GT 3 بود، اما پس از مطالعه و بررسی بیشتر، متوجه شدیم که قابلیت های دیگری نیز دارد .
برای بررسی این پوشیدنی هوشمند با های فن تک در ادامه مطلب همراه شوید
Watch GT Runner در واقع اولین جذابیتش را با صفحه نمایش دایره ای AMOLED 1.43 اینچی Watch GT 3 و وضوح 466 x 466 پیکسل به اشتراک می گذارد. همچنین پشتیبانی از باتری 455 میلی آمپر ساعتی و قابلیت های سنسور دمای بدن، ردیاب ضربان قلب آخرین نسل، شارژ بی سیم و هارمونی OS 2.0 از دیگر موارد سخت افزاری این گجت است.
بنابراین تعجب آور نیست که عملکرد کم و بیش مشابه Watch GT 3 باشدبا این تفاسیر به جای تکرار بخش های بزرگی از آن، بر ویژگی های ورزشی و اینکه چگونه GT Runner برای هر کسی که به ورزش های آماتوری علاقه دارد بهتر است تمرکز می کنیم.
آیا ساعت هوشمندجدید هواویی فقط برای دوندگان است؟
اولین سوالی که با خواندن نام آن به ذهن خطور می کند. خوب بله، اما داستان چیز دیگری است. همانطور که در گذشته عنوان شده است دویدن بخشی ضروری از چرخه های تمرینی بسیاری از ورزشکاران است، بنابراین حتی افرادی که بسکتبال بازی می کنند یا وزنه می زنند نیز می توانند از این پوشیدنی بهره ببرند.


سخت افزار
بدنه Watch GT Runner بدون بند 38.5 گرم است. طبق گفته هواوی، این ساعت «حدود 10 درصد سبک‌تر» از ساعت معمولی واچ GT 3 است، اما در این مورد، در کل در مورد 4 گرم صحبت می‌کنیم که چیز مهمی نیست. تفاوت اصلی مربوط به تسمه‌هایی است که این پوشیدنی‌ها با آن‌ها عرضه می‌شوند - GT Runner دارای نوارهای لاستیکی فلورالاستیک با سوراخ‌های فراوان است که باعث می‌شود این پوشیدنی به همان اندازه سبک باشد که در بازار وجود دارد. (بسیار سبک و انعطاف پذیرتر به نظر می رسد.)
تغییر عمده دیگر طراحی آنتن است. دوندگان به تمام جزئیاتی که می توانند از یک پوشیدنی هوشمند به دست آورند، نیاز دارند، به خصوص در طول تمرینات اینتروال که هر متر اهمیت دارد. از این رو، هواوی آنتن را دوباره تنظیم کرد و آن را از بدنه دایره ای بیرون آورد.

Watch GT Runner 3 2

این راه حل به طور عمده عملکرد کلی GNSS دوگانه را که از باندهای L1 و L5 پشتیبانی می کند، بهبود بخشیده است. در تئوری، این دستگاه از هر دو فرکانس برای مشخص کردن مکان دقیق تا متر استفاده می کند و در عمل، حتی در جنگل ها و بین صخره های عمودی نیز عالی عمل می کند.


ویژگی منحصر به فرد AI Running Coach
هوآوی به این ویژگی که در اپلیکیشن Huawei Health موجود است افتخار می کند. برنامه های تمرینی را بر اساس جنسیت، قد و وزن سفارشی می کند و با ضربان قلب سازگار می شود. مسافت و فرکانس دویدن را ارائه می دهد و دارای سناریوهای زیادی از یک طرح مبتدی برای دویدن 3K تا یک ماراتون PB (بهترین شخصی) است.پیام‌های شخصی‌سازی شده توسط مربی هوش مصنوعی وجود دارد، و آن بسیار دقیق و مفید می باشد. لازم است بدانید این شرکت یک آزمایشگاه سلامت منحصر به فرد دارد که در آن ویژگی‌های ورزشی خود را توسعه و تکمیل می‌کند


عمر باتری
هوآوی مدعی است که Watch GT Runner می تواند 14 روز با یک بار شارژ و 7 روز با استفاده زیاد مورد استفاده قرار دهد. زمانی که ویژگی هایی مانند تشخیص استرس، ردیابی خواب و بلوتوث روشن نباشند می توان به عدد اول دست یافت، اما این روشی نیست که می خواهید از ساعت هوشمند استفاده کنید.تست‌های واقعی شامل جلسات تمرینی پنج بار در هفته، به‌طور متوسط یک ساعت، ردیابی دمای خواب و پوست به‌علاوه اعلان‌ها می باشد.
Watch GT Runner به صورت بی سیم شارژ می شود و باتری را در حدود 180 دقیقه با شارژر اختصاصی هواوی از 0٪ به 100٪ پر می شود. یک روش جایگزین این است که آن را هر روز چند دقیقه در حین دوش گرفتن یا موارد مشابه شارژ کنید و اینگونه هرگز باتری آن تمام نشود.

Watch GT Runner 4

جمعبندی
های فن تک خوشحال است که هواوی به عرضه پوشیدنی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و GT Runner یک اسپین آف خوب از Watch GT 3 است که قبلاً یکی از بهترین‌های موجود در بازار است.
این ساعت اسپرت‌تر به نظر می‌رسد، و برخی ممکن است آن را به دلیل اینکه، درجه یک یا براق یا مجلل نیست دوست نداشته باشند، این ساعت برای افرادی ساخته شده است که بیشتر به سلامت و سبک زندگی فعال خود اهمیت می‌دهند تا ظاهرشان!
یکی از مواردی که چندان خوشایند نیست اندازه تک رنگ و انتخاب محدود رنگ 46 میلی متری، مشکی یا خاکستری است. روی مچ دست کوچکتر خیلی بزرگ است و کمی کسل کننده به نظر می رسد. با این حال، اگر امکانات آن را در نظر بگیریم بزرگ بودن آن قابل بخشش است، بیایید اینطور تصور کنیم که در نهایت، اندازه بزرگتر به معنای باتری بزرگتر است، و این همان چیزی است که افراد فعال به آن نیاز دارند ، دقیقا درست است عمر باتری بیشتر برای تمرینات طولانی تر.
و صد البته ویژگی‌های هوش مصنوعی که هوآوی روی میز آورده است قطعاً یک تغییر دهنده بازی در دنیای پوشیدنی‌های هوشمند اخواهد بود و این دستگاه به سختی رقیبی خواهد داشت. قیمت آن 300 یورو(چیزی حدود 10میلیون تومان) تعیین شده است، که بسیار بیشتر از هزینه 230 یورویی(حدود6میلیون500 هزار تومان) ساعت GT 3 است، اما اگر دویدن فعال بخش بزرگی از زندگی شما باشد، ارزش آن را دارد. همچنین، هواوی در بسیاری از بازارها بسته‌های خوبی را با ابزارهای پوشیدنی ارائه می‌کند که آن را به یک معامله بسیار شیرین‌تر تبدیل می‌کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ