جدیدترین لپ تاپ Hp با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد

شرکت Hp از جدیدترین مدل لپ تاپ EliteBook 635 Aero G11 مجهز به هوش مصنوعی در ژاپن رونمایی کرد.

لپ تاپ Hp مدل2024

لپ تاپ جدید EliteBook 635 Aero G11 به صورت رسمی در ژاپن عرضه شد. وزن این لپ تاپ فوق العاده سبک و باریک فقط یک کیلوگرم است و برای افرادی که به دنبال یک دستگاه سبک ولی قدرتمند هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

لپ تاپ EliteBook 635 Aero G11 مجهز به پردازنده‌های قدرتمند AMD Ryzen 5 (8640U) یا Ryzen 7 (8840U)است و می تواند کارهای گرافیکی یا بازی های سنگین را به راحتی اجرا کند. Hp این دستگاه را با پیکربندی حافظه رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD به بازار عرضه می کند.

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع Full HD با حاشیه های باریک، صفحه کلید با نور پس زمینه و وب کم مجهز به فناوری تشخیص چهره است. تعداد پورت های لپ تاپ جدید عبارتند از دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB Type-A 3.2 Gen 1، یک پورت 2.1 HDMI ، دو عدد پورت USB Type-C نسل ۳.۲ و یک جک هدفون.

دستگاه EliteBook 635 Aero G11 یک باتری با ظرفیت 53 وات ساعتی دارد که می تواند تا 12 ساعت شارژ را نگه داشته باشد. شارژ دستگاه با استفاده از فناوری شارژ سریع Hp می تواند در عرض 30 دقیقه از حالت صفر به 50 درصد برسد. هنوز قیمت و تاریخ عرضه جهانی لپ تاپ نسل بعدی سازنده ژاپنی مشخص نیست.

مشخصات کلیدی:

صفحه نمایش: صفحه نمایش آن از نوع LCD است و می تواند محتواهای تصویری را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ نمایش دهد. نرخ روشنایی این نمایشگر به ۴۰۰ نیت می رسد و از پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی sRGBپشتیبانی می کند.

نرم افزار: سازنده این دستگاه را به صورت پیش فرض با سیستم عامل Windows 11 Pro عرضه می کند.

دوربین: یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت وب کم تعبیه شده است که می تواند از تماس های ویدئویی به راحتی پشتیبانی کند. علاوه برآن، یک دوربین مادون قرمز با قابلیت Windows Hello نیز در آن وجود دارد تا به کاربران کمک کند در محیط های تاریک بتوانند قفل دستگاه را باز کنند.

حافظه: حافظه رم این دستگاه از نوع LPDDR5 و حافظه هارد SSD آن از نوع M.2 است.
عمر باتری: طول عمر باتری دستگاه برای 1000 چرخه شارژ و دشارژ طراحی شد. ظرفیت شارژ باتری آن 53 وات ساعت است.

نقطه اتصال: لپ تاپ HP می تواند از شبکه های بی سیم Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی کند.

قابلیت‌ هوش مصنوعی: این لپ‌تاپ از ویژگی “Windows Studio Effect” بهره می‌برد که با استفاده از هوش مصنوعی پردازنده‌های AMD Ryzen کیفیت تصویر شما را در کنفرانس‌های ویدئویی بهبود می‌بخشد. این ویژگی می‌تواند:

لپ تاپ hp هوش مصنوعی

• پس‌زمینه را تارتر کند.
• بدون نگاه مستقیم به دوربین در طول تماس، به صفحه‌نمایش نگاه کرد. (قابلیت حفظ حریم خصوصی)
• با استفاده از هوش مصنوعی، خط دید شما را در هنگام برقراری تماس تصحیح کند.

قیمت نهایی و زمان عرضه:

در حال حاضر،فروش این لپ‌تاپ از تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) با قیمت پایه‌ی ۲۷۴,۷۸۰ ین (حدود ۱۸۰۰ دلار آمریکا) در ژاپن آغاز خواهد شد. اگر نمی توانید تا زمان عرضه جهانی آن صبر کنید، لپ تاپ Dell XPS 13 (2024) می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. این لپ‌تاپ مجهز به جدیدترین پردازنده‌های سری Meteor Lake شرکت اینتل، یعنی Core Ultra 7 است. وزن این دستگاه به ۱.۱۷ تا ۱.۱۹ کیلوگرم می رسد و صفحه نمایش آن هم از نوع OLED است.


چاپ