مک‌بوک پرو 13 اینچی M2 وارد می شود.

انتظار می‌رود مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی به‌روزرسانی‌شده با تراشه «M2» در ماه مارس (در اوخر اسفند یا فروردین) عرضه شود، اما شایعه شده است که اپل به‌جای نزدیک‌تر کردن آن به مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی، همان طراحی مدل فعلی M1 را حفظ می‌کند.

اعتقاد بر این است که اپل در حال تدارک یک رویداد ویژه برای ماه مارس است، که انتظار می رود مک بوک جدید در کنار آیفون SE به روز شده ارائه شود. در این اواخر، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی جدید دقیقاً شبیه مک‌بوک پرو قدیمی خواهد بود.
به نظر می رسد، مدل جدید همان طراحی صفحه نمایش بدون ناچ را حفظ خواهد کرد، طرحی که ظاهراً از ProMotion نیز پشتیبانی نمی کند. همچنین دارای نوار لمسی خواهد بود، عنصری که از مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی حذف شده است.

46993 91563 38821 74145 cinebench r23 on m1 13 inch macbook pro xl xl

در حالی که طراحی بیرونی ظاهراً ثابت خواهد ماند، طراحی سخت افزاری متفاوت خواهد بود، چراکه ارتقا اصلی استفاده از تراشه M2 به جای M1 است.
پیش از این، گزارشی در 6 فوریه (17 بهمن) اعلام کرد که مک‌بوک پرو سطح پایه جدید نوار لمسی را از دست می‌دهد، اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، نمایشگر ProMotion یا مینی ال‌ای‌دی ندارد. همچنین در ماه ژانویه برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اپل می تواند به جای آن یک مدل 14 اینچی جدید با M2 معرفی کند تا به مدل پایه جدید تبدیل شود، وجود داشت.
به عنوان نشانه ای بالقوه از مدل های جدید مک بوک ، سه دستگاه مک در پرونده های نظارتی EEC در 14 فوریه (25 بهمن) ظاهر شدند
گمان می‌رود که M2 نسبت به M1 پیشرفت هایی خواهد داشت، با همان تعداد هشت هسته‌ی CPU، اما با سرعت بالاتر، و از افزایش تعداد هسته‌های GPU از گزینه‌های 7 هسته‌ای و 8 هسته‌ای به 9 هسته‌ای و 10 هسته‌ای است .


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ