بهترین کروم‌بوک‌ سال2022 کدام است؟

بهترین کروم‌بوک‌ها دیگر فقط لپ‌تاپ‌هایی نیستند که چند برنامه Google را اجرا کنند. چراکه کروم‌بوک‌ها اکنون می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیازهای محاسباتی را پوشش دهند.

یک لپ‌تاپ خوب با سیستم عامل کروم می‌تواند مفیدتر از یک لپ‌تاپ متوسط ویندوز یا MacOS باشد. به همین دلیل است که انتخاب ما برای بهترین Chromebook سال 2022، Acer Chromebook Spin 713 است که تقریباً همه چیز را به درستی انجام می دهد.

1626141551 Best Chromebook 2021 CNET 930x620

بهترین کروم‌بوک‌ها به‌خاطر ارائه ارزش خوب شناخته می‌شوند. این پیام که بسیاری از مردم واقعاً خواهان کروم‌بوک‌های خوب هستند – به جای آن‌هایی که صرفاً ارزان‌قیمت هستند – به تولیدکنندگان رسیده است. قیمت بسیاری از آنها حدود 500 یا 600 دلار است، اگرچه گزینه های خوبی در محدوده های بالاتر و پایین تر نیز وجود دارد. پول اضافی تا حد زیادی برای به دست آوردن چیزی که از آن راضی خواهید بود کمک می کند.
برای اولین بار، کیفیت بهترین کروم‌بوک‌ها در این طیف ثابت بوده است. شباهت‌های زیادی بین محصولات ایسوس، لنوو، گوگل، اچ‌پی، دل و سامسونگ وجود دارد که ممکن است یک فرد توطئه‌گرا پیشنهاد کند که همه قطعات خود را از یک کارخانه تامین می‌کنند. اگر در حال مقایسه خرید هستید، این خبر بسیار خوبی است. اگر بتوانید آنها را با تخفیف پیدا کنید، اکثر این لیست خریدهای خوبی هستند. آن‌ها حتی می‌توانند با برخی از بهترین لپ‌تاپ‌ها، بهترین لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه و بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی در بازار رقابت کنند.
انتخاب ما برای بهترین Chromebook Acer Chromebook Spin 713 است و Lenovo Chromebook Duet را برای خریدارانی که بودجه کمی دارند انتخاب کرده‌ایم. دیگر انتخاب‌ها برای بهترین کروم‌بوک‌های ۲۰۲۱ شامل Google Pixelbook Go، ایسوس کروم‌بوک Flip CX5، HP Chromebook x360 و Samsung Galaxy Chromebook 2 می‌شوند.
آنچه اکثر خریداران در بهترین کروم‌بوک می‌خواهند، احتمالاً همان چیزهایی است که در هر لپ‌تاپی می‌خواهند: صفحه‌کلید خوب، کیفیت ساخت جامد، عمر باتری طولانی، صفحه‌نمایش زیبا و قدرت کافی برای انجام کارهایی که می‌خواهید. کروم‌بوک‌های بیشتری نسبت به قبل می‌توانند این شرایط را داشته باشند، اما اینها مواردی هستند که از بقیه بالاتر هستند.
کروم بوک اسپین 713 ایسر به صورت دستی بهترین کروم بوکی است که می توانید بخرید. با یک صفحه نمایش 3:2 زیبا که با برخی از رقبای گران قیمت تر رقابت می کند، فضای عمودی زیادی برای کار و چندوظیفگی خود خواهید داشت.
صفحه کلید با احساس راحت، آرام و نور پس زمینه خوب عالی است. حتی یک پورت HDMI نیز وجود دارد که هر روز آن را روی یک Chromebook نازک نمی بینید. و (مهمتر از همه) پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل می‌توانند بار سنگینی از تب‌ها را بدون مشکل اداره کنند. اسپیکرهای Spin عالی نیستند و هیچ ورود بیومتریک وجود ندارد، اما اینها فداکاری های معقولی برای لپ تاپی با این کیفیت با این قیمت پایین هستند.
در بازاری که تفاوت‌های اصلی بین کروم‌بوک‌ها در این بازه قیمتی به صفحه‌نمایش و شاید قلم همراه آن‌ها خلاصه می‌شود، ایسر با ساخت لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه‌ای که تقریباً از هر نظر عالی است، خود را متمایز می‌کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ