بزرگترین رسوایی اپل در سال 2022 در حال وقوع است

اینبار، ما در مورد چیزی صحبت می‌کنیم که مطمئنا می‌تواند یکی از بزرگترین رسوایی‌های دهه اخیر اپل باشدو آنAirTag کوچک است. با های فن تک همراه شوید تا علت را بدانید.

AirTag ها یک محصول بسیار مفید از اپل هستند که تقریباً دقیقاً همانطور که تبلیغ شده است عمل می کنند.
اخیراً در مورد اینکه اپل چگونه این گجت را عرضه کرد و اینکه چگونه این دستگاه‌ها برای ردیابی کلیدهای شما عالی هستند، بحث‌های زیادی وجود دارد، اما به راحتی می‌توان از آنها برای تعقیب دیگران سوء استفاده کرد. این یک موضوع نظری نیست، چراكه در حال حاضر اتفاق افتاده است.

AirTag appl

این یک سناریوی منحصربه‌فرد نیست که در آن بتوان از فناوری برای اهداف خوب و بد استفاده کرد
اپل در چند سال گذشته بسیاری از بازاریابی محصولات پوشیدنی خود را در مورد نحوه عملکرد دستگاه‌هایش، در موارد استفاده آن تبلیغ کرده است. چندین نسل گذشته اپل واچ بر روی ویژگی‌های ردیابی سلامتی تمرکز کرده‌ بود که می‌توانست به شناسایی شرایط نادر یا کمک به کاربران در موقعیت‌های تهدیدکننده زندگی کمک کند.در این میانآگهی‌های تلویزیونی، داستان‌های فردی کاربرانی را که اپل واچ را ابزاری نجات‌بخش می‌دانند، ثبت کرده‌است. با AirTags، پتانسیل برخی از این موارد وجود دارد، اما نقاط منفی بسیار بیشتری نیز وجود دارد. در سال آینده، بدون شک نمونه‌هایی از AirTagهایی را خواهیم دید که به روش‌های شرورانه استفاده می‌شوند که در کنار هم به عنوان نقطه مقابل یکی از تبلیغات اپل واچ عمل می‌کنند
اپل پس از راه‌اندازی تلاش‌های خود را برای تشدید نحوه شناسایی AirTagهایی که به یک کاربر خاص تعلق ندارند، انجام داده است، اما این اعلان‌ها ثابت شده‌اند که دارای باگ هستند و اغلب برای هشدار دادن به کاربران بیش از حد تاخیر دارند. در کنار این موضوع ، این واقعیت را اضافه کنید که به نظر می‌رسد اپل یکپارچه‌سازی اندروید را به‌عنوان یک فکر بعدی تلقی می‌کند، نه یک مشارکت ضروری برای ارسال دستگاهی همانند، و ناتوانی اپل کمی شدیدتر به نظر می‌رسد، چراکه مشارکت دستگاه های هوشمند با یکدیگر موفقیت سال 2022 می باشد.
ما به شدت شک داریم که اپل بتواند راهی برای خروج از این مشکل طراحی کند. صرف نظر از آنچه که آنها در iOS برای رفع مشکلات در حال تلاش هستند.
برای یک دسته محصول نوپا با چنین پتانسیل مسئولیت روابط عمومی، دشوار است که ببینیم اپل چگونه ادامه فروش AirTags را توجیه می کند. این یک اشتباه منحصربه‌فرد از سوی اپل است، زیرا این شرکت دقیقاً همان چیزی را که در ابتدا وعده داده بود، انجام داد، اما نتوانست تمام عواقب مستقیم آن وعده اولیه را در نظر بگیرد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ